Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12031
Title: Διερεύνηση και ανάλυση των σύγχρονων στρατηγικών προώθησης και μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών των ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Προώθηση προϊόντων,Promotion of products,Ηλεκτρονικό εμπόριο,E-commerce
Issue Date: 26-Jan-2021
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12031
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΥ ΕΛΕΝΗ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ3.03 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons