Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑθανασίου, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΙουλιανού, Άντριαel
dc.contributor.authorΚόσιη, Φιλίππαel
dc.date.accessioned2020-11-16T10:22:00Z-
dc.date.available2020-11-16T10:22:00Z-
dc.date.issued2020-11-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11869-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΤεστ Αθηνάel
dc.subjectΠαιδιά σχολικής ηλικίαςel
dc.titleΕιδικές μαθησιακές δυσκολίες και εφαρμογή του Αθηνά τεστ σε παιδιά σχολικής ηλικίας Ελλάδας και Κύπρουel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T08:14:21Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΑθανασίου, Κ., Ιουλιανού, Ά. & Κόσιη, Φ., 2020. Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και εφαρμογή του Αθηνά τεστ σε παιδιά σχολική ηλικίας Ελλάδας και Κύπρου. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΟι μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν έναν όρο που έχει αποτελέσει κίνητρο για πολλούς ερευνητές και με την δική μας σειράωςφοιτητές. Παρατηρείται πως διίστανται οι απόψειςγια τον ορισμό αλλά και για την αιτιολογία των ΜΔ μέχρι σήμερα, γεγονός που φανερώνει την πολυπλοκότητα της διαταραχής. Σκοπός της πτυχιακής μας εργασίας, αποτελεί η σύγκριση παιδιών σχολικής ηλικίας με την χορήγηση του ΑθηνάΤεστ σε πληθυσμό Ελλάδας και Κύπρου, σχετικά με το ζήτημα των μαθησιακών δυσκολιών, όπου το τελικό δείγμα αποτέλεσαν 93 παιδιά. Μέσα από μια Ιστορική αναδρομή των Μαθησιακών Δυσκολιών, ορισμούς, αιτιολογία και χαρακτηριστικά βλέπουμε πως αναλύονται οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες καιπως αυτές επηρεάζουν την καθημερινότητα των παιδιών αυτών. Έτσι ακολουθεί η διαδικασία αξιολόγησης τους και κάποιες πιθανές(συνοδές)διαταραχές, η θεραπεία αλλά και ο ρόλος της οικογένειας και του εκπαιδευτικού και πως αυτοί συμβάλουν στην θεραπεία με την συνεργασία μεταξύ τους.Ακολουθεί η παρουσίαση του υλικού χορήγησης - Αθηνά Τεστ και μετέπειτα η μεθοδολογία της έρευνα μας. Τελευταίο κομμάτι και σημαντικότερο ήταν τα αποτελέσματα της έρευνας, αφού σαν στόχο είχαμε να εξηγήσουμε τις Μαθησιακές Δυσκολίες και να μοιραστούμε μαζί σας, σε ποσοστά τα αποτελέσματα μας, συγκρίνοντας τις ηλικίες των παιδιών ανά κλίμακα καθώς και τις δύο χώρες μεταξύ τους.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages124-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΠτυχιακή εργασία2.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons