Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11673
Title: Συγκριτική προσέγγιση και παιδαγωγικές πρακτικές των μοντέλων Montessori, Waldorfkindergarten και Waldkindergarden
A comparative approach and pedagogical practices of Montessori, Waldorfkindergarten and Waldkindergarden models
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Εκπαίδευση, Προσχολική
Keywords: Προσχολική αγωγή,Παιδαγωγικές πρακτικές,Νηπιαγωγείο
Issue Date: 5-Oct-2020
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11673
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6befe8f6f1a88617f8b88a23a41faec7.pdf965.42 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons