Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11032
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μπουραντά, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2020-05-27T09:10:30Z | - |
dc.date.available | 2020-05-27T09:10:30Z | - |
dc.date.issued | 2020-05-27 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11032 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός | el |
dc.subject | Κάρτες | el |
dc.subject | C# | el |
dc.subject | Παιχνίδι μνήμης | el |
dc.title | Κατασκευή εκπαιδευτικού παιχνιδιού μνήμης για παιδιά σε C# | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Εκπαιδευτικό παιχνίδι - Κατασκευή | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-11T23:21:42Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2020-05-25 | - |
heal.bibliographicCitation | Μπουραντά, Μ.. 2020. Κατασκευή Εκπαιδευτικού Παιχνιδιού Μνήμης με παιδιά σε C#. Πτυχιακή Εργασία.Άρτα: T.E.I. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολόγων Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | - |
heal.abstract | Σε αυτή την εργασία θα δούμε πως φτιάχνεται από την αρχή (βηματικά) ένα παιχνίδι μνήμης για παιδιά σε C# χρησιμοποιώντας το περιβάλλον ανάπτυξης (IDE) Microsoft Visual Studio. Αρχικά θα μιλήσουμε για τον ορισμό του καθοδηγούμενου προγραμματισμού από γεγονότα ,τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Ακόμα θα δούμε την ιστορία, την δημιουργία και τα χαρακτηριστικά της γλώσσας C#. Επίσης δίνονται αναλυτικές οδηγίες λήψης και εγκατάστασης του Microsoft Visual Studio. Έπειτα εμφανίζεται η δημιουργία project στο πρόγραμμα και ο πηγαίος κώδικας της εργασίας. Ολοκληρώνοντας την εφαρμογή μας θα προσθέσουμε και ένα έργο (project) το οποίο θα δημιουργεί το τελικό αρχείο εγκατάστασης της εφαρμογής μας. Στο τέλος της παρούσας εργασίας παραθέτουμε τα συμπεράσματα από την ενασχόληση μας με την δημιουργία αυτής της εκπαιδευτικής εφαρμογής. | el |
heal.advisorName | Χαριλόγης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Χαριλόγης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόγκος, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Τσούλος, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 57 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μπουραντά Μ_TPM_2020.pdf | ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ | 4.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License