Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝικολός, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2019-11-01T11:08:05Z-
dc.date.available2019-11-01T11:08:05Z-
dc.date.issued2019-11-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10520-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤυπολογία Τουριστώνel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΕιδικευμένο Μάρκετινγκel
dc.subjectTourism Typologyen
dc.subjectTourismen
dc.subjectSpecialized Marketingen
dc.titleΕμπειρική διερεύνηση της τυπολογίας των τουριστών της Περιφέρειας Ηπείρουel
dc.titleExperience investigation of the typology of tourists in Region of Epirusen
heal.typemasterThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- Α/Α162*
heal.classificationΤουρισμόςel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:40:47Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-10-
heal.bibliographicCitationΝικολός, Ι., 2019. Εμπειρική διερεύνηση της τυπολογίας των τουριστών της Περιφέρειας Ηπείρου. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ μελέτη αυτή πραγματεύεται την καταγραφή της τυπολογίας των τουριστών της περιφέρειας Ηπείρου, δηλαδή δημογραφικά χαρακτηριστικά, δραστηριότητες, κίνητρα και τρόποι διασκέδασης των ερωτηθέντων, βασισμένα στα ευρήματα της έρευνας. Μέσω της πρωτογενούς έρευνας, η οποία πραγματοποιείται βάσει ερωτηματολογίων γίνεται σωστά η τμηματοποίηση της τουριστικής αγοράς σε πρώτη φάση και η στόχευση στην κατάλληλη υποαγορά τουριστών σε δεύτερη φάση, µε απώτερο σκοπό την κατάλληλη δημιουργία μοντέλων πρόβλεψης και αξιοποίησης της τουριστικής ζήτησης. Στην εργασία παραθέτονται οι θεωρίες του τουρισμού, αναδεικνύονται σημαντικές παράμετροι σχετικά µε τα κίνητρα, τις ανάγκες και την αγοραστική συμπεριφορά των ταξιδιωτών της περιφερείας Ηπείρου. Συγκεκριμένα, γίνεται µία σύντοµη παρουσίαση της εξελικτικής πορείας του τουρισμού µέσα στο χρόνο και ορίζονται οι έννοιες του τουρισμού, της τυπολογιας των τουριστων και οι αρχές που διέπουν την επιστήµη του µάρκετινγκ, εστιάζοντας στο εξειδικευμένο µάρκετινγκ. Επιπλέον, γίνεται µία σύντοµη βιβλιογραφική επισκόπηση των πιο σηµαντικών εμπειρικών µελετών που σχετίζονται µε το θέµα της εργασίας. Καταγράφονται δηλαδή έργα άλλων µελετητών που έχουν αντιμετωπίσει το θέµα της τμηματοποίησης των τουριστών και τα αποτελέσµατα που κατέληξαν οι έρευνές τους. Η έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε βάσει τυχαίας δειγματοληψίας την περίοδο 01 Ιουνίου – 01 Ιούλιου 2019 είναι βασισμένη σε πρωτογενή στοιχεία, δηλαδή σε ερωτηματολόγια συμπληρωμένα από τουρίστες που επισκέφθηκαν την περιφέρεια Ηπείρου. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας συμπεριλαβαίνει βασικές ερωτήσεις δηµογραφικού χαρακτήρα, όπως φύλο, ηλικία, επίπεδο εκπαίδευσης, ετήσιο εισόδηµα, συνήθειές, τουριστικές επιλογές και συμπεριφοράς και ωφελείες από τις διάφορες δραστηριότητες που πραγματοποίησαν κατά τη διαµονή τους στην περιφέρεια Ηπέιρου. Η επεξεργασία των ερωτήσεων διενεργείται µε τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος (spss 23) και τα γραφήματα με το πρόγραμμα (excel), σε πίνακες διπλής εισόδου και πίνακες κατανοµής συχνοτήτων του δείγματος.el
heal.abstractThis study addresses the recording of touristic typology in the region of Epirus, namely demographic characteristics, activities, motivations and ways of entertaining the respondents, based on the findings of the research. The primary research, which is based on questionnaires, correctly segments the tourism market first and targets the appropriate sub-market, as a second stage, with the ultimate goal to create appropriate forecasting and exploiting models of tourism demand. The work outlines the theories of tourism, highlighting important parameters regarding the motivations, needs and purchasing behavior of Epirus travelers. Specifically, a brief overview of the evolution of tourism over time is given, defining the concepts of tourism, tourism typology and the principles governing the science of marketing, focusing on specialized marketing. In addition, a brief bibliographical overview of the most important empirical studies related to the topic of work is provided. That is to say, the works of other scholars who have dealt with the issue of tourist segmentation and the results of their surveys are recorded. The survey, which was conducted on the basis of random sampling in the period 01 June - 01 July 2019, is based on primary data, ie questionnaires completed by tourists visiting the region of Epirus. The survey questionnaire includes basic demographic questions, such as gender, age, level of education, annual income, habits, touristic choices and behavior, and the benefits of various activities they engaged in, during their accommodation in the Ipeirus region. The queries are processed using the statistical program (spss 23) and the graphs with the program (excel) in double-entry tables and sample frequency tables.en
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤάσιος, Στέργιοςel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages169el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikolos, I._MAF_2019.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons