Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑβραάμ, Ιωάνναel
dc.contributor.authorΚαραμίχα, Αλίκηel
dc.contributor.authorΧανδάκα, Αγορίτσαel
dc.date.accessioned2019-06-27T11:03:36Z-
dc.date.available2019-06-27T11:03:36Z-
dc.date.issued2019-06-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10126-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΡέτζιο Εμίλιαel
dc.subjectΛόρις Μαλαγκούτσιel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΣυμβολικές γλώσσεςel
dc.subjectΠαιδαγωγική τεκμηρίωσηel
dc.titleΗ προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Reggio Emilia και η εφαρμογή της στην Ελλάδαel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΠροσχολική Αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T10:15:24Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-06-
heal.bibliographicCitationΑβραάμ, Ι., Καραμίχα, Α. & Χάνδακα, Αι., 2019. Η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Reggio Emilia και η εφαρμογή της στην Ελλάδα. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής & Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Reggio Emilia και η εφαρμογή της στη χώρα μας. Αρχικά, παρατίθενται στοιχεία σχετικά με το ιστορικό και κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της περιοχής της Ιταλίας και πιο συγκεκριμένα της πόλης του Reggio Emilia. Στη συνέχεια αναγράφονται πληροφορίες για τη ζωή του ιδρυτή της προσέγγισης, Loris Malaguzzi και τη συνεργασία του με τους κατοίκους της περιοχής. Αναφορά γίνεται επίσης, στην κτηριακή δομή και το υλικό των δημοτικών προσχολικών κέντρων, στις σχέσεις μεταξύ των μελών του προσωπικού, των παιδιών και των γονέων. Επίσης, γίνεται λόγος για τις πιθανές επιρροές τις οποίες δέχτηκε ο Malaguzzi, για την αξία της παιδαγωγικής τεκμηρίωσης και των Projects. Τέλος, ένα μέρος της πτυχιακής μας εργασίας πραγματεύεται τη δυνατότητα ανάπτυξης μίας τέτοιας προσέγγισης στην Ελλάδα καθώς και την επίσκεψή μας σε έναν ιδιωτικό σταθμό στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος ενστερνίζεται τις βασικές αρχές και αντιλήψεις της προσέγγισης του Reggio Emilia.el
heal.abstractIn this graduate is presented the approach of Reggio Emilia’s municipal pre-school centers and its implementation in our country. Initially, data are provided on the historical and sociopolitical context of the Italian region and more specifically, the city of Reggio Emilia. Subsequently, are listed information about the life of Reggio Emilia’s approach founder, Loris Malaguzzi, and his collaboration with local people. Reference, is also made to the building structure and materials of pre-primary schools and to the relations between staff members, children and parents. Are also mentioned the possible influences that Malaguzzi had accepted, the value of pedagogical documentation and Projects. Finally, a part of our graduate is dealing the possibility of developing of such an approach in Greece, as well as our visit to a private station, in Thessaloniki, that embraces the basic principles and perceptions of Reggio Emilia’s approach.en
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.committeeMemberNameΜπατσής, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages66el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avraam, Chandaka, Karamicha, ECE, 2019.pdfΠτυχιακή εργασία3.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons