Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧρυσή, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2014-07-30T11:00:39Z-
dc.date.available2014-07-30T11:00:39Z-
dc.date.issued2014-07-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1005-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜάνατζμεντel
dc.subjectΟλική ποιότηταel
dc.subjectΠελάτεςel
dc.subjectΠρόληψη κακής ποιότηταςel
dc.subjectΠοιότητα παραγωγήςel
dc.subjectΈλεγχος ποιότηταςel
dc.subjectΜάρκετινγκ ολικής ποιότηταςel
dc.titleΜάνατζμεντ ολικής ποιότηταςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
heal.dateAvailable2024-01-07T15:47:31Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2004-
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση και ανάλυση του μάνατζμεντ ολικής ποιότητας. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο γίνεται η ανάλυση του μάνατζμεντ ολικής ποιότητας. Το δεύτερο αναφέρεται στο κόστος ποιότητας, στο σχεδιασμό και της γενικές αρχές. Το τρίτο κεφάλαιο εξετάζει το παραδοσιακό μάνατζμεντ στην αξιολόγηση και προσδοκίες ιδιοκτητών, επίσης τη διασφάλιση της ποιότητας και τη σωστή οργάνωση διοίκησης. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στον προγραμματισμό της επιχείρησης.el
heal.advisorNameΖήσης, Θεόδωροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages71-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fin_20040061.pdfΠτυχιακή εργασία538.37 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons