Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαναγιωτίδη, Ηλιάναel
dc.date.accessioned2015-11-24T11:42:35Z-
dc.date.available2015-11-24T11:42:35Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7423-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.943-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΟι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία της γεωγραφίας: αποτελέσματα της εφαρμογής του εργαλείου the powder toy σε δύο ελληνικά σχολείαel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΓεωγραφίαel
heal.classificationΜελέτη και διδασκαλία (πρωτοβάθμια)el
heal.identifier.secondaryΜ.Ε. ΠΑΝ 2012-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2012-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 66-68el
heal.advisorNameΚατσίκης, Απόστολοςel
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages73 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. - ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ ΗΛΙΑΝΑ.pdf2.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons