Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚιρκιλιανίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-11-24T09:33:43Z-
dc.date.available2015-11-24T09:33:43Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7396-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1197-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαιδευτική αξιολόγησηel
dc.subjectΑξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργουel
dc.subjectΑξιολόγηση της σχολικής μονάδαςel
dc.subjectΕξωτερική και εσωτερική αξιολόγησηel
dc.subjectΑυτοαξιόλογηση της σχολικής μονάδαςel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Ν. Ημαθίας για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδαςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.classificationΑξιολόγησηel
heal.classificationΕκπαιδευτικοί, αξιολόγησηel
heal.classificationΕλλάδαel
heal.identifier.secondaryΜ.Ε. ΚΙΡ 2012-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2012-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 125 - 133el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Ημαθίας σχετικά με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο - θεωρητικό - μέρος προσεγγίζεται ο θεσμός της εκπαιδευτικής αξιολόγησης και του εκπαιδευτικού έργου. Γίνεται αναφορά στην έννοια και στο περιεχόμενό τους, στην αναγκαιότητά τους, στους φορείς που τη διενεργούν και στις τάσεις που επικρατούν τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Ευρωπαϊκή Ένωση. Ακολούθως, προσεγγίζονται οι βασικές αρχές και η φιλοσοφία του πλαισίου της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στις μορφές της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, την εξωτερική και την εσωτερική, με ιδιαίτερη έμφαση στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Στο δεύτερο μέρος - ερευνητικό - παρουσιάζονται η μεθοδολογία της έρευνας, τα ερευνητικά ευρήματα και διατυπώνονται τα σχετικά συμπεράσματα. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το γραπτό ανώνυμο ερωτηματολόγιο, μέσα από το οποίο αναδεικνύονται οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το θεσμό της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, τους φορείς της, το περιεχόμενό της, τα κριτήρια που εξασφαλίζουν την εγκυρότητα και αξιοπιστία της, καθώς και τα θετικά και αρνητικά σημεία της. Όπως διαπιστώνεται από την έρευνα, η πλειονότητα των εκπαιδευτικών θεωρεί ως αναγκαίο το θεσμό της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, ιδιαίτερα με τη μορφή της αυτοαξιολόγησης, κυρίως λόγω του ενισχυτικού και διαγνωστικού της χαρακτήρα.el
heal.advisorNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages151 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ. Ε. ΚΙΡΚΙΛΙΑΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ.pdf3.8 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons