Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδώρου, Κωνσταντίνος Η.el
dc.date.accessioned2015-11-23T13:05:09Z-
dc.date.available2015-11-23T13:05:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7261-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1125-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΤα τεχνικά επαγγελματικά εκπαιδευτήρια και οι κοινωνικές τους λειτουργίες: η σκοπιά των εκπαιδευτικώνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΤεχνική εκπαίδευσηel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 259 - 264el
heal.abstractΟ ρόλος της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.) είναι καθοριστικός στο σύγχρονο ραγδαία μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, γιατί έχει επωμιστεί με την προετοιμασία των νέων για την ένταξή τους στην αγορά εργασίας, δηλαδή με την οργανική συμβολή της στην τεχνολογική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το εκπαιδευτικό προσωπικό των Τ.Ε.Ε., αφού αποτελεί ίσως τον κυριότερο πόρο της εκεί παρεχόμενης εκπαίδευσης, με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις αυξημένες εκπαιδευτικές απαιτήσεις σε γνώσεις τόσο επιστημονικές όσο και παιδαγωγικές - διδακτικές. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί στην σκιαγράφηση του προφίλ των εκπαιδευτικών των Τ.Ε.Ε. και μέσα από την οπτική τους στην παρουσίαση του θεσμού των Τ.Ε.Ε.. Στα πλαίσια αυτά διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον θεσμό των Τ.Ε.Ε., με τους μαθητές τους, με τους στόχους, την λειτουργία και την αποτελεσματικότητα των Τ.Ε.Ε., καθώς και το ρόλο και τη λειτουργία των ιδίων στα πλαίσια του θεσμού. Η αποτύπωση των απόψεων και των προτάσεων των εκπαιδευτικών μπορεί να αναδείξει πρακτικές και κατευθύνσεις για τη βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης, προκειμένου η Δευτεροβάθμια Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση να εκπληρώσει τους σκοπούς της.el
heal.advisorNameΠαπακωνσταντίνου, Παν.el
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages300 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ. Ε. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.pdf9.96 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons