Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤουρούτογλου, Αλεξάνδρα Π.el
dc.date.accessioned2015-11-18T13:35:46Z-
dc.date.available2015-11-18T13:35:46Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6830-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.487-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΑντιλήψεις εκπαιδευτικών για τη σχολική αποτυχία εφήβων με δυσλεξία και δίγλωσσων εφήβων με δυσκολίες μάθησης: αιτιακές αποδόσεις και πρακτικές υποστήριξηςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2005-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 119-142el
heal.advisorNameΣτασινός, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages151 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Π. ΤΟΥΡΟΥΤΟΓΛΟΥ.pdf6.52 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons