Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τουρούτογλου, Αλεξάνδρα Π. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-18T13:35:46Z | - |
dc.date.available | 2015-11-18T13:35:46Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6830 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.487 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | - | |
dc.title | Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τη σχολική αποτυχία εφήβων με δυσλεξία και δίγλωσσων εφήβων με δυσκολίες μάθησης: αιτιακές αποδόσεις και πρακτικές υποστήριξης | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.publicationDate | 2005 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 119-142 | el |
heal.advisorName | Στασινός, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | - | |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 151 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Π. ΤΟΥΡΟΥΤΟΓΛΟΥ.pdf | 6.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License