Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜυλωνά, Αντωνίαel
dc.date.accessioned2015-11-18T13:20:33Z-
dc.date.available2015-11-18T13:20:33Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6821-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.411-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΑντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη διάγνωση και αντιμετώπιση της δυσλεξίας με τη χρήση της νέας τεχνολογίας και σύνταξη σχετικού εντύπου, σε μορφή φυλλαδίου, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησής τουςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.dateAvailable2015-11-18T13:21:33Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 184el
heal.advisorName-el
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages184 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε.-ΜΥΛΩΝΑ ΑΝΤΩΝΙΑ.pdf8.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons