Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦωτίου, Πηνελόπη Δ.el
dc.date.accessioned2015-10-15T08:05:10Z-
dc.date.available2015-10-15T08:05:10Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/680-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.562-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΓραπτός λόγοςel
dc.subjectΔιδασκαλία παραγωγήςel
dc.subjectΓλωσσική διδασκαλίαel
dc.subjectΣχολικά εγχειρίδια λογοτεχνίαςel
dc.subjectΓραπτή έκφρασηel
dc.titleΟ γραπτός λόγος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο)el
heal.typedoctoralThesis-
heal.type.enDoctoral thesisen
heal.type.elΔιδακτορική διατριβήel
heal.secondaryTitleΣτρατηγικές παραγωγής και ανάπτυξης μέσω του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσαςel
heal.generalDescriptionΠεριέχει παραρτήματα
heal.classificationΕλληνική γλώσσαel
heal.classificationΝέαel
heal.classificationΓραπτός λόγοςel
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.classificationΔευτεροβάθμιαel
heal.classificationΔιδασκαλίαel
heal.identifier.secondaryhttp://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/17244#page/1/mode/2up-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Φιλοσοφική Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Τομέας Παιδαγωγικήςel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 386-409el
heal.advisorName-
heal.committeeMemberNameΑθανασίου, Λεωνίδας
heal.committeeMemberNameΓκότοβος, Αθανάσιος
heal.committeeMemberNameΑποστόλου, Μαρία
heal.committeeMemberNameΠαπακωνσταντίνου, Παναγιώτης
heal.committeeMemberNameΜαραγκουδάκη, Ελένη
heal.committeeMemberNameΠανταζής, Σπύρος
heal.committeeMemberNameΑγγελάκος, Κωνσταντίνος
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Φιλοσοφική Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Τομέας Παιδαγωγικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΦΠΨ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons