Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαντελιού, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2015-11-18T07:44:41Z-
dc.date.available2015-11-18T07:44:41Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6710-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.851-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΔιαδικασία αξιολόγησης και παρέμβασης προβλημάτων μάθησης : μελέτη περίπτωσηςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 104-106el
heal.advisorNameΔήμου, Γεώργιος Ηλ.el
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages174 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. - ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΝΤΕΛΙΟΥ.pdf5.25 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons