Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδωρίδου, Σουμέλαel
dc.date.accessioned2015-11-16T13:02:02Z-
dc.date.available2015-11-16T13:02:02Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6675-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.835-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-el
dc.titleΟι στάσεις των εκπαιδευτικών β/θμιας εκπαίδευσης για τη χρήση της νέας τεχνολογίας σε παιδιά με δυσλεξίαel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΠεριέχει πίνακεςel
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.classificationΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 66-72el
heal.advisorNameΣτασινός, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberName-el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages92 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ.pdf3.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons