Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάμαλη, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2015-11-16T11:33:44Z-
dc.date.available2015-11-16T11:33:44Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6645-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.761-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΟ ρόλος του προφορικού λόγου σε μαθητές με αναγνωστικές δυσκολίεςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΠεριέχει πίνακαel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2010-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 114-151el
heal.advisorNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages152 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΑΜΑΛΗ.pdf4.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons