Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚακλαμάνη, Αγάπηel
dc.date.accessioned2015-11-16T08:36:24Z-
dc.date.available2015-11-16T08:36:24Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6590-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.729-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΘεωρητική προσέγγιση των μαθησιακών δυσκολιών και μελέτη - διορθωτική παρέμβαση δυσκολιών γραπτού λόγουel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 39-42el
heal.advisorNameΔήμου, Γεώργιος Η.el
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages42 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. - ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΑΓΑΠΗ.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons