Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓράβος, Ελευθέριοςel
dc.date.accessioned2015-11-06T09:23:49Z-
dc.date.available2015-11-06T09:23:49Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6019-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.631-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΕσωτερική εκπαιδευτική πολιτική σχολικών μονάδων και σχετική αυτονομία: η περίπτωση του δημοτικου σχολείου Φηρών - Θήραςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαιδευτικοί αξιολόγησηel
heal.classificationΔιδασκαλίαel
heal.classificationΑξιολόγησηel
heal.classificationΕκπαιδευτική αξιολόγησηel
heal.classificationΕλλάδαel
heal.identifier.secondaryΜ.Ε. ΓΡΑ 2013-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2013-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 171-186el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία είναι ενταγμένη στη γνωστική περιοχή της διοίκησης της εκπαίδευσης, στο πεδίο της εσωτερικής πολιτικής και πραγματεύεται το αίτημα της διαμόρφωσης και άσκησης εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Μέσω της θεωρητικής θεμελίωσης, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα, ότι οι σχολικές μονάδες ενταγμένες στο υφιστάμενο συγκεντρωτικό ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο σε ένα πλαίσιο σχετικής αυτονομίας, ως δομικό τους στοιχείο. Επομένως, μπορούν να υποδέχονται κριτικά την επίσημη εκπαιδευτική πολιτική με στόχο τη διαμόρφωση και άσκηση εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής παρεμβαίνοντας σε τομείς που συνδέονται με αυτή. Η έρευνα με ανάλυση περιεχομένου των καταγεγραμμένων πρακτικών του συλλόγου διδασκόντων ενός δημοτικού σχολείου και των σημειώσεων του ερευνητή, ως συμμετέχοντα παρατηρητή, αποκαλύπτει το βαθμό στον οποίο το συγκεκριμένο σχολείο ανταποκρίνεται στην υπόθεση εργασίας. Αναδεικνύεται το αίτημα για ανάληψη πρωτοβουλιών από πλευράς των εκπαιδευτικών προς την κατεύθυνση αυτή, με στόχο τον ουσιαστικό εκδημοκρατισμό της εκπαίδευσης και της κοινωνίαςel
heal.advisorName-
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολη. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages186 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ.-ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΓΡΑΒΟΣ.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons