Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6019
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γράβος, Ελευθέριος | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-06T09:23:49Z | - |
dc.date.available | 2015-11-06T09:23:49Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6019 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.631 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | - | |
dc.title | Εσωτερική εκπαιδευτική πολιτική σχολικών μονάδων και σχετική αυτονομία: η περίπτωση του δημοτικου σχολείου Φηρών - Θήρας | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Εκπαιδευτικοί αξιολόγηση | el |
heal.classification | Διδασκαλία | el |
heal.classification | Αξιολόγηση | el |
heal.classification | Εκπαιδευτική αξιολόγηση | el |
heal.classification | Ελλάδα | el |
heal.identifier.secondary | Μ.Ε. ΓΡΑ 2013 | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.publicationDate | 2013 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 171-186 | el |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι ενταγμένη στη γνωστική περιοχή της διοίκησης της εκπαίδευσης, στο πεδίο της εσωτερικής πολιτικής και πραγματεύεται το αίτημα της διαμόρφωσης και άσκησης εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Μέσω της θεωρητικής θεμελίωσης, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα, ότι οι σχολικές μονάδες ενταγμένες στο υφιστάμενο συγκεντρωτικό ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο σε ένα πλαίσιο σχετικής αυτονομίας, ως δομικό τους στοιχείο. Επομένως, μπορούν να υποδέχονται κριτικά την επίσημη εκπαιδευτική πολιτική με στόχο τη διαμόρφωση και άσκηση εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής παρεμβαίνοντας σε τομείς που συνδέονται με αυτή. Η έρευνα με ανάλυση περιεχομένου των καταγεγραμμένων πρακτικών του συλλόγου διδασκόντων ενός δημοτικού σχολείου και των σημειώσεων του ερευνητή, ως συμμετέχοντα παρατηρητή, αποκαλύπτει το βαθμό στον οποίο το συγκεκριμένο σχολείο ανταποκρίνεται στην υπόθεση εργασίας. Αναδεικνύεται το αίτημα για ανάληψη πρωτοβουλιών από πλευράς των εκπαιδευτικών προς την κατεύθυνση αυτή, με στόχο τον ουσιαστικό εκδημοκρατισμό της εκπαίδευσης και της κοινωνίας | el |
heal.advisorName | - | |
heal.committeeMemberName | - | |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολη. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 186 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ.-ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΓΡΑΒΟΣ.pdf | 2.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License