Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5997
Title: Ο ρόλος των μέσων μαζικής επικοινωνίας στη διαμόρφωση της γενικής βούλησης
Alternative title / Subtitle: μια σχηματική προσέγγιση
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Subject classification: Μέσα μαζικής ενημέρωσης--Κοινωνικές απόψεις
Μέσα μαζικής ενημέρωσης--Ηθικές απόψεις
Μέσα μαζικής ενημέρωσης--Ρόλος
Keywords: Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης,Διαμόρφωση κοινής γνώμης,Περιεχόμενο των μέσων,Ανάλυση του κοινού,Ανάλυση του αποτελέσματος,Μαζική επικοινωνία,Μαζικά μέσα,ΜΜΕ,Ηλεκτρονική πληροφορία,Κοινωνία
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5997
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9117
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Appears in Collections:Τόμος 11 (1998)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons