Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRuhloff, Jörgde
dc.date.accessioned2015-11-06T07:05:02Z-
dc.date.available2015-11-06T07:05:02Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5981-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8599-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΓερμανίαel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕπιστήμες της Αγωγήςel
dc.subjectΚοινωνικές επιστήμεςel
dc.titleWissenschaftliche Padagogik in Deutschland seit den 1960en Jahren: eine skizzede
dc.titleΗ επιστημονική παιδαγωγική στην Γερμανία από την δεκαετία του '60: ένα σκίτσοel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στε γερμανικά με περίληψη στα γερμανικά και ελληνικάel
heal.classificationΕκπαίδευση--Γερμανίαel
heal.dateAvailable2015-11-06T07:06:02Z-
heal.languagede-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2000-
heal.bibliographicCitation---
heal.abstractDer Beitrag skizziert zuerst die gegenwartigen institutionellen Rahmenbedingungen von Forschung, Lehre und Studium der Erziehungswissenschalt in Deutschland. Zweitens werden die Grundlinien und die Fragwiirdigkeit der Entwicklung der deutschsprachigen Erziehungswissenschalt zu einer Sozialwissenschaft nachgezeichnet. AbschlieRend wird aul die Problematik hingewiesen. die sich aus der Differenz zwischen einer wissenschaftlich -analytischen Bearbeitung padagogischer F ragen, wissenschaftlich fundierten Aufgabenentwiirl'en und padagogischer Praxis in der modernen Kultur ergibt.de
heal.abstractΤο άρθρο σκιαγραφεί το σημερινό θεσμοθετημένο πλαίσιο έρευνας, της διδασκαλίας και των σπουδών της Επιστήμης της Αγωγής στη Γερμανία. Στη συνέχεια αποτυπώνονται οι βασικές αρχές και οι αδυναμίες της εξέλιξης της Επιστήμης της Αγωγής στο γερμανόφωνο κόομο στην πορεία της για μια Κοινωνική Επιστήμη. Στο τέλος γίνεται μια αναφορά στον προβληματισμό ο οποίος προκύπτει από τη διαφορά μεταξύ μιας επιστημονικής - αναλυτικής επεξεργασίας παιδαγωγικών θεμάτων, επιστημονικά κατοχυρωμένων προτάσεων και μια παιδαγωγικής πράξης στη μοντέρνα κουλτούρα.el
heal.numberOfPagesσσ. [165]-182el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 13 (2000)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wissenschaftliche Padagogik in Deutschland seit den 1960en Jahren.pdf3.33 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons