Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5981Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ruhloff, Jörg | de |
| dc.date.accessioned | 2015-11-06T07:05:02Z | - |
| dc.date.available | 2015-11-06T07:05:02Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5981 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8599 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Γερμανία | el |
| dc.subject | Εκπαίδευση | el |
| dc.subject | Επιστήμες της Αγωγής | el |
| dc.subject | Κοινωνικές επιστήμες | el |
| dc.title | Wissenschaftliche Padagogik in Deutschland seit den 1960en Jahren: eine skizze | de |
| dc.title | Η επιστημονική παιδαγωγική στην Γερμανία από την δεκαετία του '60: ένα σκίτσο | el |
| heal.type | journalArticle | - |
| heal.type.en | Journal article | en |
| heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
| heal.generalDescription | Κείμενο στε γερμανικά με περίληψη στα γερμανικά και ελληνικά | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση--Γερμανία | el |
| heal.dateAvailable | 2015-11-06T07:06:02Z | - |
| heal.language | de | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
| heal.publicationDate | 2000 | - |
| heal.bibliographicCitation | -- | - |
| heal.abstract | Der Beitrag skizziert zuerst die gegenwartigen institutionellen Rahmenbedingungen von Forschung, Lehre und Studium der Erziehungswissenschalt in Deutschland. Zweitens werden die Grundlinien und die Fragwiirdigkeit der Entwicklung der deutschsprachigen Erziehungswissenschalt zu einer Sozialwissenschaft nachgezeichnet. AbschlieRend wird aul die Problematik hingewiesen. die sich aus der Differenz zwischen einer wissenschaftlich -analytischen Bearbeitung padagogischer F ragen, wissenschaftlich fundierten Aufgabenentwiirl'en und padagogischer Praxis in der modernen Kultur ergibt. | de |
| heal.abstract | Το άρθρο σκιαγραφεί το σημερινό θεσμοθετημένο πλαίσιο έρευνας, της διδασκαλίας και των σπουδών της Επιστήμης της Αγωγής στη Γερμανία. Στη συνέχεια αποτυπώνονται οι βασικές αρχές και οι αδυναμίες της εξέλιξης της Επιστήμης της Αγωγής στο γερμανόφωνο κόομο στην πορεία της για μια Κοινωνική Επιστήμη. Στο τέλος γίνεται μια αναφορά στον προβληματισμό ο οποίος προκύπτει από τη διαφορά μεταξύ μιας επιστημονικής - αναλυτικής επεξεργασίας παιδαγωγικών θεμάτων, επιστημονικά κατοχυρωμένων προτάσεων και μια παιδαγωγικής πράξης στη μοντέρνα κουλτούρα. | el |
| heal.numberOfPages | σσ. [165]-182 | el |
| heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000) | - |
| heal.journalType | peer-reviewed | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Τόμος 13 (2000) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Wissenschaftliche Padagogik in Deutschland seit den 1960en Jahren.pdf | 3.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License