Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEmrich, Eikede
dc.contributor.authorPappas, Christosde
dc.contributor.authorPapathanassiou, Vassiliosde
dc.contributor.authorPitsch, Wernerde
dc.contributor.authorΠαππάς, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΠαπαθανασίου, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2015-11-05T13:51:55Z-
dc.date.available2015-11-05T13:51:55Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5978-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8585-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠοδόσφαιροel
dc.subjectΚοινωνικό φαινόμενοel
dc.subjectΚοινωνική ανάλυση (ποδοσφαίρου)el
dc.subjectΠοδόσφαιρο και σχολική εκπαίδευσηel
dc.titleDas Fußballspiel im Spiegel soziologischer Theoriende
dc.titleΤο ποδόσφαιρο από την σκοπιά των κοινωνιολογικών θεωριώνel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα γερμανικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.classificationΠοδόσφαιρο--Κοινωνικές απόψεις--Ελλάδαel
heal.classificationΚοινωνιολογίαel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:52:55Z-
heal.languagede-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1999-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [198]-201el
heal.abstractIn a sociocultural examination of the historical development of the football game, this article pursues the thesis that with an increasing division of labour and an increasing carrying through of the achievement principle, the formalization degree of the rules and the differentiation degree of functions and roles increases even in the football game. Pedagogic implications of this correlation are discussed with regard to the possibilities of a goal-oriented use of sport games in physical education classes in order to exercise the acceptance of norms and the conformity with rules.en
heal.abstractΜέσα από μια πολιτισμική και κοινωνιολογική προσέγγιση της ιστορικής εξέλιξης που είχε το κοινωνικό φαινόμενο του ποδοσφαίρου, επιχειρήσαμε στη μελέτη αυτή μια συνοπτική και στοχευμένη ανάλυση. Από τη μια συμπεριλαμβάνεται σε αυτή το υπάρχον πλέγμα θεωριών που συσχετίζεται με την ανάλυση του ποδοσφαίρου, ενώ από την άλλη συζη- τείται το πρακτικό μέρος του ποδοσφαίρου διαμέσου του οποίου οι αθλοΰμενοι αποκτούν τις ικανότητες εκείνες, οι οποίες θα τους είναι κοινωνικά ακρέλιμες. Από την ανάλυση αυτή συμπεραίνεται ότι, όπως αυξάνεται η πρόσθετη κατανομή εργασίας και η πρόσθετη επιβολή της επίδοσης στο χώρο της οικονομίας, κατά τον ίδιο τρόπο αυξάνεται και στο ποδόσφαιρο ο βαθμός τυποποίησης των κανονισμών καθώς και το επίπεδο διαφοροποίησης των λειτουργιών και των ρόλων. Στη μελέτη αυτή έχουν ληφθεί υπόψιν η παιδαγωγική σημασία και οι δυνατότητες που έχει το ποδόσφαιρο. Το άθλημα αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσον στο χώρο της σχολικής εκπαίδευσης με απώτερο σκοπό την προετοιμασία των νέων για την αποδοχή των διάφορων κανόνων και κανονισμών που καθορίζουν περισσότερο ή λιγότερο τις συμπεριφορές τους σε όλες σχεδόν τις κοινωνικές δραστηριότητες.el
heal.numberOfPagesσσ. [181]-201el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 12 (1999)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 12 (1999)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Das Fubballspiel im Spiegel soziologischer Theories.pdf3.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons