Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5966| Title: | Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ως κοινωνική, παιδαγωγική και επαγγελματική αναγκαιότητα Theacher's evaluation us social, pedagogical and professional necessity: rational proposition by a theoritic and practical point of view |
| Alternative title / Subtitle: | αιτιολογημένη πρόταση από μία θεωρητική και πρακτική σκοπιά |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης |
| Subject classification: | Εκπαιδευτικοί- Αξιολόγησή των Εκπαίδευση--Αξιολόγηση |
| Keywords: | Εκπαιδευτικοί,Μορφές αξιολόγησης,Κριτήρια αξιολόγησης,Σχολική μονάδα,Αξιολογητές |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5966 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9041 |
| Publisher: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
| Appears in Collections: | Τόμος 13 (2000) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ως κοινωνική, παιδαγωγική και επαγγελματική αναγκαιότητα.pdf | 2.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License