Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Χαράλαμπος Ι.el
dc.date.accessioned2015-11-05T13:15:57Z-
dc.date.available2015-11-05T13:15:57Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5966-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9041-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΗ αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ως κοινωνική, παιδαγωγική και επαγγελματική αναγκαιότητα: αιτιολογημένη πρόταση από μία θεωρητική και πρακτική σκοπιάel
dc.titleTheacher's evaluation us social, pedagogical and professional necessity: rational proposition by a theoritic and practical point of viewen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:16:57Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2000-
heal.bibliographicCitation--
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης-
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 13 (2000)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. η αξιολογηση του εκπαιδευτικου ως κοινωνικη.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons