Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5966
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κωνσταντίνου, Χαράλαμπος Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T13:15:57Z | - |
dc.date.available | 2015-11-05T13:15:57Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5966 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9041 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject | Μορφές αξιολόγησης | el |
dc.subject | Κριτήρια αξιολόγησης | el |
dc.subject | Σχολική μονάδα | el |
dc.subject | Αξιολογητές | el |
dc.title | Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ως κοινωνική, παιδαγωγική και επαγγελματική αναγκαιότητα | el |
dc.title | Theacher's evaluation us social, pedagogical and professional necessity: rational proposition by a theoritic and practical point of view | en |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.secondaryTitle | αιτιολογημένη πρόταση από μία θεωρητική και πρακτική σκοπιά | el |
heal.generalDescription | Κείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά | el |
heal.classification | Εκπαιδευτικοί- Αξιολόγησή των | el |
heal.classification | Εκπαίδευση--Αξιολόγηση | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-05T13:16:57Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 2000 | - |
heal.bibliographicCitation | - | - |
heal.abstract | Καταρχήν επιχειρηματολογούμε ορθολογικά, για ποιο λόγο η αξιολόγηση θεωρείται μία κοινωνική αναγκαιότητα Στη συνέχεια καθιστούμε σαφές, μέσα από παιδαγωγικά επιχειρήματα, ότι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού επιβάλλεται προς το λειτουργικό και επαγγελματικό συμφέρον του ιδίου, των διδακτικών και μαθησιακών διαδικασιών και ασφαλώς του μαθητή, ο οποίος βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των σχολικών λειτουργιών. Τα επόμενα σημεία διαπραγμάτευσης αποτελούν οι στόχοι και οι μορφές αξιολόγησης, οι αξιολογητές. τα κριτήρια, η περίσταση και η συχνότητα αξιολόγησης. Στις συγκεκριμένους παραμέτρους δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην πρακτική τους διάσταση. | el |
heal.abstract | To begin with wc argue soberly that evaluation must be considered as a social necessity Next, we render it clear, on the basis of pedagogical arguments, that teachers' evaluation is necessary for the professional and operational interest of themselves, the teaching and learning procedures and the student, who is at the center of all school operations. Other points of discussion are the aims and the forms of evaluation, the evaluators, the criteria, the conditions and the frequency οΓ evaluation. We put emphasis on the practical dimension of these particular parameters. | en |
heal.numberOfPages | σσ. [75]-87 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 13 (2000) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ως κοινωνική, παιδαγωγική και επαγγελματική αναγκαιότητα.pdf | 2.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License