Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Χαράλαμπος Ι.el
dc.date.accessioned2015-11-05T13:15:57Z-
dc.date.available2015-11-05T13:15:57Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5966-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9041-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΜορφές αξιολόγησηςel
dc.subjectΚριτήρια αξιολόγησηςel
dc.subjectΣχολική μονάδαel
dc.subjectΑξιολογητέςel
dc.titleΗ αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ως κοινωνική, παιδαγωγική και επαγγελματική αναγκαιότηταel
dc.titleTheacher's evaluation us social, pedagogical and professional necessity: rational proposition by a theoritic and practical point of viewen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.secondaryTitleαιτιολογημένη πρόταση από μία θεωρητική και πρακτική σκοπιάel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.classificationΕκπαιδευτικοί- Αξιολόγησή τωνel
heal.classificationΕκπαίδευση--Αξιολόγησηel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:16:57Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2000-
heal.bibliographicCitation--
heal.abstractΚαταρχήν επιχειρηματολογούμε ορθολογικά, για ποιο λόγο η αξιολόγηση θεωρείται μία κοινωνική αναγκαιότητα Στη συνέχεια καθιστούμε σαφές, μέσα από παιδαγωγικά επιχειρήματα, ότι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού επιβάλλεται προς το λειτουργικό και επαγγελματικό συμφέρον του ιδίου, των διδακτικών και μαθησιακών διαδικασιών και ασφαλώς του μαθητή, ο οποίος βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των σχολικών λειτουργιών. Τα επόμενα σημεία διαπραγμάτευσης αποτελούν οι στόχοι και οι μορφές αξιολόγησης, οι αξιολογητές. τα κριτήρια, η περίσταση και η συχνότητα αξιολόγησης. Στις συγκεκριμένους παραμέτρους δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην πρακτική τους διάσταση.el
heal.abstractTo begin with wc argue soberly that evaluation must be considered as a social necessity Next, we render it clear, on the basis of pedagogical arguments, that teachers' evaluation is necessary for the professional and operational interest of themselves, the teaching and learning procedures and the student, who is at the center of all school operations. Other points of discussion are the aims and the forms of evaluation, the evaluators, the criteria, the conditions and the frequency οΓ evaluation. We put emphasis on the practical dimension of these particular parameters.en
heal.numberOfPagesσσ. [75]-87el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 13 (2000)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons