Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5918
Title: | Η εννοιολογική αλλαγή των εναλλακτικών ιδεών των παιδιών και η διάρκεια γνώσης από τη διδασκαλία τους στο δημοτικό, στην έννοια της τριβής |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Keywords: | Αντιλήψεις μαθητών,Τριβή |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5918 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9059 |
Publisher: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Appears in Collections: | Τόμος 15 (2002) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4. Η εννοιολογικη αλλαγη των εναλλακτικων ιδεων.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License