Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚώτσης, Κων/νος Θ.el
dc.contributor.authorΒέμης, Κων/νοςel
dc.contributor.authorΚολοβός, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2015-11-05T09:56:22Z-
dc.date.available2015-11-05T09:56:22Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5918-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9059-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑντιλήψεις μαθητώνel
dc.subjectΤριβήel
dc.titleΗ εννοιολογική αλλαγή των εναλλακτικών ιδεών των παιδιών και η διάρκεια γνώσης από τη διδασκαλία τους στο δημοτικό, στην έννοια της τριβήςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-05T09:57:22Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2002-
heal.bibliographicCitation--
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 15 (2002)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 15 (2002)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. Η εννοιολογικη αλλαγη των εναλλακτικων ιδεων.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons