Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρανάτσιου, Κατερίναel
dc.contributor.authorΤσιούμης, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΠαπαγερίδου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2015-11-04T11:08:30Z-
dc.date.available2015-11-04T11:08:30Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5859-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9049-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠολυπολιτισμικότηταel
dc.subjectΟλοήμερο σχολείοel
dc.subjectΑναλυτικό πρόγραμμαel
dc.subjectΝέα γνωστικά αντικείμεναel
dc.subjectΣχολική επιτυχίαel
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subjectΑλληλεπίδρασηel
dc.titleΗ διάσταση της πολυπολιτισμικότητας στο ολοήμερο σχολείοel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-04T11:09:30Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2013-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 119el
heal.abstractΤο ολοήμερο δημοτικό σχολείο που λειτουργεί στην Ελλάδα από το 1998 αποτελεί ίσως το πιο καινοτομικό θεσμό, διότι σχεδιάστηκε και προσπαθεί να παρέχει πολύπλευρες παιδαγωγικές, εκπαιδευτικές και κοινωνικές υπηρεσίες σε μαθητές και γονείς στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Στόχος αυτής της εργασίας είναι να αναδείξει εν μέρει μέσα από την έρευνα σε εκπαιδευτικούς, διευθυντές και γονείς, αν και κατά πόσο επιτυγχάνονται οι σκοποί του Ολοήμερου Σχολείου ως προς την αλληλεπίδραση και τη διαπολιτισμική αγωγή των παιδιών. Στην παρούσα έρευνα γίνεται προσπάθεια εμβάθυνσης, διερεύνησης και ανάλυσης των δομών του ολοήμερου σχολείου διαφόρων τύπων και εστίασης κυρίως στην προσέγγιση της πολυπολιτισμικής διάστασης μέσα από την εφαρμογή των προγραμμάτων ΑΠΣ & ΔΕΠΠΣ. Ο στόχος με αυτή την έρευνα σε ολοήμερα σχολεία όλων των τύπων, είναι να φανεί αν υπάρχει η διαπολιτισμική προσέγγιση στην πολυπολιτισμική σχολική κοινωνία στα διάφορα «ολοήμερα» σχολεία και αν ναι, να αναδειχθεί επιπρόσθετα η αξία και η αναγκαιότητα του ολοήμερου προγράμματος. Για να επισημανθεί και να καταγραφεί εν μέρει η εφαρμογή του προγράμματος του Πειραματικού Ολοήμερου Σχολείου, του Ολοήμερου Σχολείου Διευρυμένου ωραρίου και του Ολοήμερου Σχολείου με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα καθώς και η συμμετοχή των αλλοδαπών μαθητών σ’ αυτό και αν υπάρχει προσέγγιση στην διαπολιτισμική αγωγή μέσα στην πολυπολιτισμική τάξη, διερευνώνται οι απαντήσεις και οι απόψεις των διευθυντών/υποδιευθυντών σε ερωτηματολόγιο ημιδομημένου τύπου, των εκπαιδευτικών ως και των γονέων του ολοήμερου σχολείου, μέσω ερωτηματολογίου κλειστού τύπου, στα τέσσερα Πειραματικά Ολοήμερα Σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας και σε σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης που λειτουργούν ως Ολοήμερα διευρυμένου ωραρίου ή ως Ολοήμερα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 25 (2013)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 25 (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. H διάσταση της πολυπολιτισμικότητας.pdf342.16 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons