Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5845
Title: Σχέσεις μεταξύ του άγχους εξέτασης, της χρήσης στρατηγικών μάθησης και της κατανόησης κειμένου σε παιδιά του δημοτικού σχολείου
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Subject classification: Μαθητές--Πρωτοβάθμια εκπαίδευση--Αντιλήψεις
Παιδιά--Γλώσσα
Σχολικής τάξης περιβάλλον
Άγχος στα παιδιά
Keywords: Άγχος εξέτασης,Άγχος εξέτασης ως κατάσταση,Ανησυχία,Κατανόηση κειμένου,Στρατηγικές μάθησης,Συναισθηματικότητα
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5845
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9221
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Appears in Collections:Τόμος 4 (2011)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons