Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5845| Title: | Σχέσεις μεταξύ του άγχους εξέτασης, της χρήσης στρατηγικών μάθησης και της κατανόησης κειμένου σε παιδιά του δημοτικού σχολείου |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης |
| Subject classification: | Μαθητές--Πρωτοβάθμια εκπαίδευση--Αντιλήψεις Παιδιά--Γλώσσα Σχολικής τάξης περιβάλλον Άγχος στα παιδιά |
| Keywords: | Άγχος εξέτασης,Άγχος εξέτασης ως κατάσταση,Ανησυχία,Κατανόηση κειμένου,Στρατηγικές μάθησης,Συναισθηματικότητα |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5845 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9221 |
| Publisher: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
| Appears in Collections: | Τόμος 4 (2011) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Σχέσεις μεταξύ του άγχους εξέτασης, της χρήσης στρατηγικών μάθησης και της κατανόησης κειμένου σε παιδιά του δημοτικού σχολείου.pdf | 164.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License