Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5843
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παγγέ, Τζένη | el |
dc.contributor.author | Παναγιωτάκου, Χριστίνα | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-04T10:10:54Z | - |
dc.date.available | 2015-11-04T10:10:54Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5843 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9190 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Music education technology | en |
dc.subject | Creativity | en |
dc.subject | Music ICT | en |
dc.subject | Music software | en |
dc.title | Η διδακτική της μουσικής με τη χρήση νέων τεχνολογιών σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-04T10:11:54Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2011 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 35-36 | el |
heal.abstract | Η μελέτη αυτή παρουσιάζει τους τρόπους με τους οποίους οι νέες τεχνολογίες χρησιμοποιούνται δημιουργικά από τους μαθητές στη μουσική εκπαίδευση. Έτσι, με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, οι μαθητές μπορούν να μάθουν πώς να παίζουν ένα μουσικό όργανο ή να ενισχύουν το μουσικό τους παιχνίδι στα πλαίσια μιας τάξης. | - |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τόμος Δ (2011) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 4 (2011) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Η διδακτική της μουσικής με τη χρηση νεων τεχνολογιων.pdf | 146.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License