Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/529
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κάτσενου, Κλεονίκη Ν. | el |
dc.date.accessioned | 2015-10-13T16:34:30Z | - |
dc.date.available | 2015-10-13T16:34:30Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/529 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.470 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Αντιλήψεις | el |
dc.subject | Σχολική ενσωμάτωση | el |
dc.subject | Συναισθηματικές διαταραχές | el |
dc.subject | Συμπεριφορές | el |
dc.subject | Διαταραχές | en |
dc.title | Αντιλήψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη σχολική ενσωμάτωση των εφήβων με διαταραχές στο συναίσθημα και στη συμπεριφορά | el |
heal.type | doctoralThesis | - |
heal.type.en | Doctoral thesis | en |
heal.type.el | Διδακτορική διατριβή | el |
heal.identifier.secondary | http://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/17531#page/1/mode/2up | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. | el |
heal.publicationDate | 2007 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: 188-221 σ. | - |
heal.advisorName | - | - |
heal.committeeMemberName | Στασινός, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Παλαιολόγου, Αγγελική | - |
heal.committeeMemberName | Παπαστυλιανού, Αντωνία | el |
heal.committeeMemberName | Γκοτοβος, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Παπακωνσταντίνου, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδιώτη, Βασιλική | el |
heal.committeeMemberName | Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 275 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΦΠΨ |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License