Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑναστασίου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2015-10-23T09:58:49Z-
dc.date.available2015-10-23T09:58:49Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5290-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2064-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαχείρισηen
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιοίκησηel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΥγιεινή και ασφάλειαel
dc.subjectΣτελέχωσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.titleΔιαχείριση ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης, μελέτη περίπτωσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Ηπείρουel
heal.typedoctoralThesis-
heal.type.enDoctoral thesisen
heal.type.elΔιδακτορική διατριβήel
heal.classificationΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμιαel
heal.identifier.secondaryΔ.Δ. ΑΝΑ 2011-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2011-
heal.bibliographicCitationΒβιβλιογραφία: σ. 397-431-
heal.abstractΣκοπός της έρευνας, που διεξήχθη στους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ήπειρο, ήταν να διερευνηθούν εκτενώς οι απόψεις και οι εμπειρίες τους σε βασικά θέματα που άπτονται της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (επιλογή προσωπικού, επιμόρφωση, επαγγελματική εξέλιξη, παρακίνηση, επαγγελματική ικανοποίηση, υγιεινή και ασφάλεια). Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων παρουσίασε ικανοποιητικά επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης που πηγάζουν κατά κύριο λόγο την ίδια την εργασία τους ενώ δεν παρουσιάστηκαν ικανοποιημένοι από την οργανωσιακή κουλτούρα και την έλλειψη υποστήριξης και το συγκεντρωτικό σύστημα διοίκησης. Επιπρόσθετα, οι εκπαιδευτικοί επεσήμαναν τον αυξημένο φόρτο εργασίας των στελεχών της Εκπαίδευσης σχετικά με μη διδακτικά και κυρίως γραφειοκρατικά καθήκοντα. Η έρευνα ανέδειξε την επιθυμία των εκπαιδευτικών για παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων που θα τους βοηθήσουν στην επιτέλεση του έργου τους καθώς και την ανάγκη για επαγγελματική αναγνώριση και παρακίνηση. Επιπλέον, καταγράφηκαν αυξημένα επίπεδα εργασιακού άγχους των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην έρευνα καταδεικνύοντας την ανάγκη της ολιστικής προσέγγισης στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.el
heal.abstractA survey of public teachers’ opinion regarding the human recourses practices (recruitment, training and development, motivation, job satisfaction, health and safety at work) in Secondary Education in Greece was carried out in the region of Epirus, North West Greece. The results indicated that the majority of teachers are satisfied with the nature of their profession but are not satisfied with the organizational culture and the absence of organizational support as well as the “centrally” administrated Educational System in Greece. A significant number of teachers pointed out that the educational administrators spent too much time in bureaucratic and non teaching related activities. The survey revealed that the teachers are interested in attaining practical orientated – teaching courses, need job recognition and motivation. The stress levels of the teachers were high, indicating the urgent need for a holistic approach in human resources policies in the secondary education in Greece.en
heal.advisorNameΠαπακωνσταντίνου, Γιώργο-
heal.committeeMemberNameΓκότοβος, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΣιάνου, Ελένη-
heal.committeeMemberNameΠαπακωσταντίνου, Γεώργιος-
heal.committeeMemberNameΠαπακωνσταντίνου, Παναγιώτης-
heal.committeeMemberNameΠανταζής, Σπυρίδων-
heal.committeeMemberNameΜπρούζος, Ανδρέας-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας-
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages451 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΣΟΦΙΑ.pdf2.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons