Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/408
Title: Σύσταση και δόμηση μοντέλου επανεκπαίδευσης παιδιών με δυσχέρειες μάθησης κατά την προσχολική ηλικία
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Subject classification: Μαθησιακές δυσκολίες
Keywords: Πρώιμη ανίχνευση,Πρώιμη παρέμβαση,Ψυχοκινητικότητα - Πλευρικότητα,Φωνολογική ενημερότητα,Προανάγνωση,Προγραφή
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/408
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.22
Link: http://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/17728#page/1/mode/2up
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons