Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπόζιου, Μαρίναel
dc.contributor.authorBoziou, Marinaen
dc.date.accessioned2025-11-20T10:27:45Z-
dc.date.available2025-11-20T10:27:45Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39626-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑλλεργίεςel
dc.subjectAllergiesen
dc.subjectΠρώτες βοήθειεςel
dc.subjectFirst aidsen
dc.subjectΣτάσεις φοιτητώνel
dc.subjectAttitudes of studentsen
dc.titleΣτάσεις και γνώσεις φοιτητών/τριών των παιδαγωγικών τμημάτων σχετικά με την αντιμετώπιση των αλλεργικών αντιδράσεων των παιδιώνel
dc.titleAttitudes and knowledge of students of pedagogical departments regarding the treatment of children’s allergic reactionsen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.classificationEducationen
heal.dateAvailable2025-11-20T10:28:45Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2025-10-17-
heal.abstractΣκοπός αυτής της έρευνας είναι η αναζήτηση απαντήσεων στην ερώτηση: «Ποια είναι η υπάρχουσα κατάσταση στις γνώσεις και την ικανότητα των προπτυχιακών φοιτητών για τη διαχείριση των αλλεργικών καταστάσεων στην σχολική μονάδα;» Μεθοδολογία Έρευνας: Η έρευνα ανήκει στην κατηγορία των ποσοτικών ερευνών με χρήση ερωτηματολογίου και διανομή του αυτοπροσώπως. Το ερωτηματολόγιο έχει κατασκευαστεί από την ερευνήτρια και έχει κυρίως ερωτήσεις κλειστού τύπου. Ο πληθυσμός ελέγχου είναι οι φοιτητές/τριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, που βρίσκονται προς το τέλος των σπουδών τους. Η δειγματοληψία στην παρούσα έρευνα έγινε με την λεγομένη απλή τυχαία και βολική δειγματοληψία σε τμήμα ενός πληθυσμού. Συμμετείχαν 172 φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Συμπεράσματα: Τα συμπεράσματα της έρευνας αφορούν κυρίως τα ευρήματα που σχετίζονται με την διαχείριση αλλεργικών καταστάσεων σε μαθητικό δυναμικό. Συνοψίζοντας αυτά τα ευρήματα έγιναν διαπιστώσεις που φανερώνουν την ανεπάρκεια γνώσεων των φοιτητών στην διαχείριση αλλεργικών καταστάσεων και στην αναγκαιότητα σχετικών εκπαιδεύσεων.el
heal.abstractThe purpose of this research is to seek answers to the question: “What is the current state of knowledge and ability of undergraduate students to manage allergic conditions in the school unit?” Research Methodology: The research belongs to the category of quantitative research using a questionnaire and distributing it in person. The questionnaire has been constructed by the researcher and mainly has closed-ended questions. The control population is the students of the Department of Early Childhood Education, who are nearing the end of their studies. The sampling in this research was done with the so-called simple random and convenient sampling in a section of a population. 172 students of the Department of Early Childhood Education of the University of Ioannina participated. Conclusions: The conclusions of the research mainly concern the findings related to the management of allergic conditions in the student population. Summarizing these findings, conclusions were made that reveal the inadequacy of students' knowledge in the management of allergic conditions and the necessity of relevant training.en
heal.advisorNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΣύρρου, Μαρίκαel
heal.committeeMemberNameΚολοκούρη, Ελένηel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages151 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Μπόζιου Μαρίνα (2025).pdf2.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons