Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39595Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Γκάνης, Ιωάννης | el |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T11:22:33Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T11:22:33Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39595 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Ρευστός μισαναπηρισμός | el |
| dc.subject | Κείμενα μαζικής κουλτούρας | el |
| dc.subject | Κριτική ανάλυση λόγου | el |
| dc.title | Ανιχνεύοντας τον (ρευστό) μισαναπηρισμό: η περίπτωση της τηλεοπτικής σειράς Η Λέξη που δεν λες | el |
| dc.title | Detecting (volatile) ableism: the case of the TV series The Word You Don’t Say | en |
| dc.type | masterThesis | en |
| heal.type | bachelorThesis | el |
| heal.type.en | Bachelor thesis | en |
| heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
| heal.classification | Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση | el |
| heal.dateAvailable | 2025-11-05T11:23:33Z | - |
| heal.language | el | el |
| heal.access | free | el |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.publicationDate | 2025 | - |
| heal.abstract | Η παρούσα εργασία βρίσκει την αφορμή για την εκκίνησή της στα δεδομένα και τις εξελίξεις της σημερινής κοινωνίας. Ένας κόσμος που επηρεάζεται από τη μαζική κουλτούρα είναι αναγκαίο να αναπτύξει την κριτική του σκέψη. Η έρευνα μας κινείται στα πλαίσια της τηλεοπτικής σειράς «Η λέξη που δεν λες» μελετά μισαναπηρικές και ρευστές μισαναπηρικές αντιλήψεις. Πραγματοποιήθηκε επιλογή τεσσάρων σκηνών οι οποίες εμπεριείχαν θέσεις που αφορούσαν τους ερευνητικούς μας στόχους. Παρατηρήσαμε ότι υπήρχαν μισαναπηρικές θέσεις στη σειρά, τις οποίες εντοπίσαμε και σχολιάσαμε. Στα πλαίσια της κριτικής ανάλυσης λόγου, για την εξέταση των σκηνών χρησιμοποιήσαμε το μοντέλο κατασκευής ταυτοτήτων κατά τη διεπίδραση. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο του κριτικού γραμματισμού δημιουργήσαμε και μια διδακτική πρόταση για το πώς μπορεί να διδαχτεί και να εντοπιστεί ο ρευστός μισαναπηρισμός. | el |
| heal.abstract | The present essay takes its point of departure from the data and developments of contemporary society. In a world shaped by mass culture, the cultivation of critical thinking becomes a necessity. The study is framed within the context of the television series (“The Word You Don’t Say”) and focuses on ableist and volatile ableist representations. Four scenes were selected, each containing positions relevant to the research objectives. The analysis revealed the presence of ableist perspectives within the series, which were identified and critically examined. Within the framework of critical literacy and critical discourse analysis, the model of identity construction through interaction was employed for the examination of the scenes. In parallel, a teaching proposal was developed, aiming to demonstrate how volatile ableism may be both identified and addressed in educational practice. | en |
| heal.advisorName | Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος | el |
| heal.committeeMemberName | Μορφίδη, Ελένη | el |
| heal.committeeMemberName | Καραχάλιου, Ράνια | el |
| heal.academicPublisher | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | el |
| heal.numberOfPages | 56 σ. | el |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. Γκάνης Ιωάννης_(2025).pdf | 608.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.