Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκάνης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2025-11-05T11:22:33Z-
dc.date.available2025-11-05T11:22:33Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39595-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΡευστός μισαναπηρισμόςel
dc.subjectΚείμενα μαζικής κουλτούραςel
dc.subjectΚριτική ανάλυση λόγουel
dc.titleΑνιχνεύοντας τον (ρευστό) μισαναπηρισμό: η περίπτωση της τηλεοπτικής σειράς Η Λέξη που δεν λεςel
dc.titleDetecting (volatile) ableism: the case of the TV series The Word You Don’t Sayen
dc.typemasterThesisen
heal.typebachelorThesisel
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΕιδική Αγωγή και εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2025-11-05T11:23:33Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2025-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία βρίσκει την αφορμή για την εκκίνησή της στα δεδομένα και τις εξελίξεις της σημερινής κοινωνίας. Ένας κόσμος που επηρεάζεται από τη μαζική κουλτούρα είναι αναγκαίο να αναπτύξει την κριτική του σκέψη. Η έρευνα μας κινείται στα πλαίσια της τηλεοπτικής σειράς «Η λέξη που δεν λες» μελετά μισαναπηρικές και ρευστές μισαναπηρικές αντιλήψεις. Πραγματοποιήθηκε επιλογή τεσσάρων σκηνών οι οποίες εμπεριείχαν θέσεις που αφορούσαν τους ερευνητικούς μας στόχους. Παρατηρήσαμε ότι υπήρχαν μισαναπηρικές θέσεις στη σειρά, τις οποίες εντοπίσαμε και σχολιάσαμε. Στα πλαίσια της κριτικής ανάλυσης λόγου, για την εξέταση των σκηνών χρησιμοποιήσαμε το μοντέλο κατασκευής ταυτοτήτων κατά τη διεπίδραση. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο του κριτικού γραμματισμού δημιουργήσαμε και μια διδακτική πρόταση για το πώς μπορεί να διδαχτεί και να εντοπιστεί ο ρευστός μισαναπηρισμός.el
heal.abstractThe present essay takes its point of departure from the data and developments of contemporary society. In a world shaped by mass culture, the cultivation of critical thinking becomes a necessity. The study is framed within the context of the television series (“The Word You Don’t Say”) and focuses on ableist and volatile ableist representations. Four scenes were selected, each containing positions relevant to the research objectives. The analysis revealed the presence of ableist perspectives within the series, which were identified and critically examined. Within the framework of critical literacy and critical discourse analysis, the model of identity construction through interaction was employed for the examination of the scenes. In parallel, a teaching proposal was developed, aiming to demonstrate how volatile ableism may be both identified and addressed in educational practice.en
heal.advisorNameΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚαραχάλιου, Ράνιαel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages56 σ.el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Γκάνης Ιωάννης_(2025).pdf608.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.