Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39504
Title: | Σοβαρά παιχνίδια ως εργαλεία παρέμβασης για παιδιά με δυσλεξία: μια συστηματική ανασκόπηση Serious games as intervention tools for children with dyslexia: a systematic review |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας |
Subject classification: | Δυσλεξία |
Keywords: | Παιχνίδια,Παρέμβαση |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39504 |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License