Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39504
Title: Σοβαρά παιχνίδια ως εργαλεία παρέμβασης για παιδιά με δυσλεξία: μια συστηματική ανασκόπηση
Serious games as intervention tools for children with dyslexia: a systematic review
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας
Subject classification: Δυσλεξία
Keywords: Παιχνίδια,Παρέμβαση
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39504
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons