Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39422
Title: Η σημασία του πράσινου μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των επιχειρήσεων και των καταναλωτών
The importance of green marketing and its impact on the behavior of businesses and consumes
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών-Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Μάρκετινγκ
Keywords: Πράσινο Μάρκετινγκ, Πράσινος Καταναλωτής, Περιβάλλον, Βιωσιμότητα,Green Marketing, Green Consumer, Environment, Sustainability
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39422
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΛΧ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.