Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39394
Title: Επαναπροσδιορίζοντας τις Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες : ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ ως καταλύτης καινοτομίας
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη
Keywords: Ψηφιακό μάρκετινγκ,Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39394
Publisher: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Appears in Collections:5. Συνεδρία 1 (3η παράλληλη): Οργάνωση, διοίκηση και μάρκετινγ



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons