Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39347
Title: Στρατηγικές Μάρκετινγκ στο χώρο της μόδας. Η περίπτωση της H&M
Marketing strategies in the field of fashion. The case of H&M
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων- Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών-Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Μόδα
Ένδυση και ενδύματα
Keywords: Στρατηγικές μάρκετινγκ, H&M, μελέτη περίπτωσης,Marketing strategies, H&M, case study
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39347
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons