Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσέογλου, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2025-09-05T08:04:25Z-
dc.date.available2025-09-05T08:04:25Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39326-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectTurnitinen
dc.titleΑκαδημαϊκή ακεραιότητα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνηςel
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.secondaryTitleνέες λειτουργίες του Turnitin και οι προκλήσεις του AIel
heal.generalDescriptionΕργαστήριο 1η ημέρας Συνεδρίου στη θεματική ενότητα: Τεχνολογία και καινοτομίαel
heal.dateAvailable2025-09-05T08:05:25Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκηel
heal.publicationDate2025-10-22-
heal.bibliographicCitationΚοσέογλου, Ε. (2015) Ακαδημαϊκή ακεραιότητα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης : νέες λειτουργίες του Turnitin και οι προκλήσεις του AI. Στο 31ο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.abstractΕκπαιδευτικό αντικείμενο (ελληνικά) • Ακαδημαϊκή ακεραιότητα και ψηφιακά εργαλεία • Εκπαίδευση χρηστών στην ανίχνευση λογοκλοπής και χρήσης Τεχνητής Νοημοσύνης • Ψηφιακές δεξιότητες και ακαδημαϊκή ηθική • Χρήση εργαλείων Turnitin και AI στην εκπαιδευτική διαδικασία • Υποστήριξη διδασκόντων και φοιτητών σε θέματα επιστημονικής δεοντολογίας Εκπαιδευτικοί στόχοι (ελληνικά) Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να: • Κατανοούν τις βασικές λειτουργίες του Turnitin, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων ανίχνευσης λογοκλοπής και αναγνώρισης κειμένου που παράγεται από AI. • Αναγνωρίζουν τις προκλήσεις και τις απειλές που προκύπτουν από τη χρήση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στην ακαδημαϊκή συγγραφή. • Αντιλαμβάνονται τη σημασία της ακαδημαϊκής ακεραιότητας και των αρχών δεοντολογίας στην έρευνα και τη συγγραφή. • Αξιοποιούν τα εργαλεία Turnitin και τις σχετικές τεχνολογίες, προκειμένου να υποστηρίξουν φοιτητές και διδάσκοντες στη διατήρηση της ποιότητας της ακαδημαϊκής εργασίας. • Αναπτύσσουν στρατηγικές ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης για την ορθή χρήση AI εργαλείων σε πανεπιστημιακά περιβάλλοντα. Προσδοκώμενα οφέλη (ελληνικά) • Ενημέρωση για τις νέες λειτουργίες και εξελίξεις του Turnitin καθώς και των εργαλείων αναγνώρισης περιεχομένου που παράγεται με Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). • Κατανόηση των προκλήσεων και ηθικών διλημμάτων που σχετίζονται με τη χρήση AI στην ακαδημαϊκή έρευνα και συγγραφή. • Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την ανίχνευση μη αυθεντικής εργασίας και την ενίσχυση της ακαδημαϊκής ακεραιότητας σε περιβάλλοντα διδασκαλίας και μάθησης. • Ικανότητα υποστήριξης διδασκόντων και φοιτητών στην ενημερωμένη και υπεύθυνη χρήση των εργαλείων AI για ακαδημαϊκούς σκοπούς. • Ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ βιβλιοθηκών, διδασκόντων και διοίκησης, με στόχο την υιοθέτηση πολιτικών και καλών πρακτικών για τη διαφύλαξη της ποιότητας της ακαδημαϊκής παραγωγής
heal.publisherΑριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Κεντρική Βιβλιοθήκηel
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.conferenceName31ο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.conferenceItemTypetutorial-
Appears in Collections:5. Εργαστήρια - Σεμινάρια

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons