Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39326
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κοσέογλου, Ελευθερία | el |
dc.date.accessioned | 2025-09-05T08:04:25Z | - |
dc.date.available | 2025-09-05T08:04:25Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39326 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Turnitin | en |
dc.title | Ακαδημαϊκή ακεραιότητα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης | el |
heal.type | conferenceItem | - |
heal.type.en | Conference presentation | en |
heal.type.el | Δημοσίευση σε συνέδριο | el |
heal.secondaryTitle | νέες λειτουργίες του Turnitin και οι προκλήσεις του AI | el |
heal.generalDescription | Εργαστήριο 1η ημέρας Συνεδρίου στη θεματική ενότητα: Τεχνολογία και καινοτομία | el |
heal.dateAvailable | 2025-09-05T08:05:25Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη | el |
heal.publicationDate | 2025-10-22 | - |
heal.bibliographicCitation | Κοσέογλου, Ε. (2015) Ακαδημαϊκή ακεραιότητα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης : νέες λειτουργίες του Turnitin και οι προκλήσεις του AI. Στο 31ο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών | el |
heal.abstract | Εκπαιδευτικό αντικείμενο (ελληνικά) • Ακαδημαϊκή ακεραιότητα και ψηφιακά εργαλεία • Εκπαίδευση χρηστών στην ανίχνευση λογοκλοπής και χρήσης Τεχνητής Νοημοσύνης • Ψηφιακές δεξιότητες και ακαδημαϊκή ηθική • Χρήση εργαλείων Turnitin και AI στην εκπαιδευτική διαδικασία • Υποστήριξη διδασκόντων και φοιτητών σε θέματα επιστημονικής δεοντολογίας Εκπαιδευτικοί στόχοι (ελληνικά) Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να: • Κατανοούν τις βασικές λειτουργίες του Turnitin, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων ανίχνευσης λογοκλοπής και αναγνώρισης κειμένου που παράγεται από AI. • Αναγνωρίζουν τις προκλήσεις και τις απειλές που προκύπτουν από τη χρήση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στην ακαδημαϊκή συγγραφή. • Αντιλαμβάνονται τη σημασία της ακαδημαϊκής ακεραιότητας και των αρχών δεοντολογίας στην έρευνα και τη συγγραφή. • Αξιοποιούν τα εργαλεία Turnitin και τις σχετικές τεχνολογίες, προκειμένου να υποστηρίξουν φοιτητές και διδάσκοντες στη διατήρηση της ποιότητας της ακαδημαϊκής εργασίας. • Αναπτύσσουν στρατηγικές ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης για την ορθή χρήση AI εργαλείων σε πανεπιστημιακά περιβάλλοντα. Προσδοκώμενα οφέλη (ελληνικά) • Ενημέρωση για τις νέες λειτουργίες και εξελίξεις του Turnitin καθώς και των εργαλείων αναγνώρισης περιεχομένου που παράγεται με Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). • Κατανόηση των προκλήσεων και ηθικών διλημμάτων που σχετίζονται με τη χρήση AI στην ακαδημαϊκή έρευνα και συγγραφή. • Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την ανίχνευση μη αυθεντικής εργασίας και την ενίσχυση της ακαδημαϊκής ακεραιότητας σε περιβάλλοντα διδασκαλίας και μάθησης. • Ικανότητα υποστήριξης διδασκόντων και φοιτητών στην ενημερωμένη και υπεύθυνη χρήση των εργαλείων AI για ακαδημαϊκούς σκοπούς. • Ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ βιβλιοθηκών, διδασκόντων και διοίκησης, με στόχο την υιοθέτηση πολιτικών και καλών πρακτικών για τη διαφύλαξη της ποιότητας της ακαδημαϊκής παραγωγής | |
heal.publisher | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Κεντρική Βιβλιοθήκη | el |
heal.fullTextAvailability | false | - |
heal.conferenceName | 31ο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών | el |
heal.conferenceItemType | tutorial | - |
Appears in Collections: | 5. Εργαστήρια - Σεμινάρια |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License