Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39109
Title: Στρατηγικό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων-μελέτη περίπτωσης σε φαρμακευτική εταιρία
Strategic business marketing-case study in a pharmaceutical company
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών.Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Χρηματοοικονομική
Keywords: Φαρμακευτικές επιχειρήσεις,Pharmaceutical companies,Στρατηγικό μάρκετινγκ,Ανάλυση SWOT,Strategic marketing,SWOT analysis
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39109
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons