Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39081
Title: Διοίκηση ολικής ποιότητας και μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης εταιρείας, ΗΠΕΙΡΟΣ Α.Ε.Β.Ε.
Total quality management and marketing: a company case study, EPIRUS S.A.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών
Keywords: Διοίκηση ολικής ποιότητας,Μάρκετινγκ
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39081
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Τάγκα Σπυριδούλα (2025).pdf936.42 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons