Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38983
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Λαδάς, Βασίλειος | el |
dc.date.accessioned | 2025-05-29T07:48:19Z | - |
dc.date.available | 2025-05-29T07:48:19Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38983 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Πείραμα | el |
dc.subject | Ρομποτική | el |
dc.subject | Διδακτική φυσικών επιστημών | el |
dc.subject | Experiment | en |
dc.subject | Robotics | en |
dc.subject | Science teaching | en |
dc.subject | Edison | en |
dc.title | Πειράματα φυσικής για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση χρησιμοποιώντας το ρομπότ Edison V2.0 | el |
dc.title | Physics experiments for primary education using the Edison V2.0 robot | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Εκπαίδευση | el |
heal.dateAvailable | 2025-05-29T07:49:20Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2025-05 | - |
heal.abstract | Η προετοιμασία της διδασκαλίας της φυσικής για τους δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης έχει λάβει προσοχή μόνο πρόσφατα. Η έρευνα για την εκπαίδευση των επιστημών παρέχει χρήσιμες κατευθυντήριες γραμμές, που συχνά αγνοούνται. Διάφορα αλληλένδετα ερευνητικά ερωτήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν με έρευνα πεδίου. Η διδασκαλία του μαθήματος θα πρέπει να γίνεται στη βάση της έρευνας και να υπερβαίνει τους φραγμούς μίας αμιγώς ακαδημαϊκής προσέγγισης. Σε αυτή την εργασία θα δούμε τον σχεδιασμό και την εκτέλεση πειραμάτων (ήχου, φωτός και τριβής) με τη βοήθεια ενός εκπαιδευτικού ρομπότ (Edison V2.0), σε τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, επιβεβαιώνοντας τελικά την παιδαγωγική θεωρία του Piaget ότι η γνώση για τα παιδιά είναι μία διαδικασία πρακτικής ανακάλυψης και διερεύνησης. Το μάθημα της φυσικής στοχεύει να παρέχει στον μαθητή μια ευρεία κατανόηση των φυσικών φαινομένων που συμβαίνουν γύρω του καθημερινά και να τον εισάγει στην επιστημονική αναζήτηση. Η χρήση πειραμάτων στη διδασκαλία του μαθήματος συμβάλλει στην κατανόηση αυτών των φαινομένων, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και κριτικής σκέψης και έχει πολλά οφέλη για το συναισθηματικό, κοινωνικό και ψυχοκινητικό πεδίο των μαθητών. | el |
heal.advisorName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Μικρόπουλος, Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Στύλος, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 126 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Λαδάς Βασίλειος (2025).pdf | 3.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License