Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛαδάς, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2025-05-29T07:48:19Z-
dc.date.available2025-05-29T07:48:19Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38983-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠείραμαel
dc.subjectΡομποτικήel
dc.subjectΔιδακτική φυσικών επιστημώνel
dc.subjectExperimenten
dc.subjectRoboticsen
dc.subjectScience teachingen
dc.subjectEdisonen
dc.titleΠειράματα φυσικής για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση χρησιμοποιώντας το ρομπότ Edison V2.0el
dc.titlePhysics experiments for primary education using the Edison V2.0 roboten
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2025-05-29T07:49:20Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2025-05-
heal.abstractΗ προετοιμασία της διδασκαλίας της φυσικής για τους δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης έχει λάβει προσοχή μόνο πρόσφατα. Η έρευνα για την εκπαίδευση των επιστημών παρέχει χρήσιμες κατευθυντήριες γραμμές, που συχνά αγνοούνται. Διάφορα αλληλένδετα ερευνητικά ερωτήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν με έρευνα πεδίου. Η διδασκαλία του μαθήματος θα πρέπει να γίνεται στη βάση της έρευνας και να υπερβαίνει τους φραγμούς μίας αμιγώς ακαδημαϊκής προσέγγισης. Σε αυτή την εργασία θα δούμε τον σχεδιασμό και την εκτέλεση πειραμάτων (ήχου, φωτός και τριβής) με τη βοήθεια ενός εκπαιδευτικού ρομπότ (Edison V2.0), σε τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, επιβεβαιώνοντας τελικά την παιδαγωγική θεωρία του Piaget ότι η γνώση για τα παιδιά είναι μία διαδικασία πρακτικής ανακάλυψης και διερεύνησης. Το μάθημα της φυσικής στοχεύει να παρέχει στον μαθητή μια ευρεία κατανόηση των φυσικών φαινομένων που συμβαίνουν γύρω του καθημερινά και να τον εισάγει στην επιστημονική αναζήτηση. Η χρήση πειραμάτων στη διδασκαλία του μαθήματος συμβάλλει στην κατανόηση αυτών των φαινομένων, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και κριτικής σκέψης και έχει πολλά οφέλη για το συναισθηματικό, κοινωνικό και ψυχοκινητικό πεδίο των μαθητών.el
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜικρόπουλος, Αναστάσιοςel
heal.committeeMemberNameΣτύλος, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages126 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Λαδάς Βασίλειος (2025).pdf3.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons