Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38803
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σίμος, Θωμάς | el |
dc.contributor.author | Simos, Thomas | en |
dc.date.accessioned | 2025-02-27T13:32:56Z | - |
dc.date.available | 2025-02-27T13:32:56Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38803 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Τρισδιάστατη σχεδίαση | el |
dc.subject | Φυσικές Επιστήμες | el |
dc.subject | Άγχος | el |
dc.subject | Πυκνότητα | el |
dc.subject | 3D printing, | en |
dc.subject | Natural sciences | en |
dc.subject | Anxiety | en |
dc.subject | Density | en |
dc.title | Η συμβολή της τρισδιάστατης σχεδίασης στην κατανόηση της έννοιας της πυκνότητας από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title | The contribution of three-dimensional design to enhancing future primary education teachers' understanding of the concept of density | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Εκπαίδευση | el |
heal.dateAvailable | 2025-02-27T13:33:56Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2025-02-18 | - |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία εξετάζει την αξιοποίηση της τρισδιάστατης εκτύπωσης (3D printing) στην εκπαιδευτική διαδικασία, με έμφαση στις Φυσικές Επιστήμες και την επίδραση της στη μαθησιακή εμπειρία. Πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική παρέμβαση στην οποία αξιοποιήθηκε η τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Μέσω της παρέμβασης η οποία περιλάμβανε διδασκαλία της έννοιας της πυκνότητας με χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή, διερευνήθηκε ο ρόλος της τεχνολογίας στη μείωση του άγχους των μελλοντικών εκπαιδευτικών και στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος των φοιτητών για τις Φυσικές Επιστήμες και την κατανόηση της έννοιας τη πυκνότητας. Το δείγμα αποτέλεσαν 31 φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης. Ως εργαλεία έρευνας αξιοποιήθηκαν το «Ενδιαφέρον των Φοιτητών για τις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (STEM)» βασισμένο στο «Student Interest in Science, Technology and Geospatial Technology (STEM-GEO) Survey» (Bodzin και συν., 2020) και το «Άγχος για την διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών» βασισμένο στο “Academic Anxiety Scale” (Cassady, 2020). Για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο αξιολογούσε τις γνώσεις των συμμετεχόντων στην έννοια της πυκνότητας. Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν αύξηση στο ενδιαφέρον των φοιτητών για τις Φυσικές Επιστήμες μετά την παρέμβαση και μείωση του άγχους. Επιπλέον βρέθηκε ότι η χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση της έννοιας της πυκνότητας και βελτιώνει τις γνώσεις των φοιτητών. | el |
heal.abstract | This study examines the utilization of three-dimensional printing (3D printing) in the educational process, with an emphasis on natural sciences and its impact on the learning experience. The sample consisted of 31 students from the Department of Primary Education. The research tools included the "Students' Interest in Science and Technology (STEM)" questionnaire based on the "Student Interest in Science, Technology, and Geospatial Technology (STEM-GEO) Survey" (Bodzin και συν., 2020) and the "Anxiety about Teaching Science" scale based on the "Academic Anxiety Scale" (Cassady, 2020). Additionally, a questionnaire was developed to assess participants' knowledge of the concept of density. An educational intervention was conducted, utilizing 3D printing technology. The intervention included teaching the concept of density using a 3D printer and aimed to investigate the role of this technology in reducing the anxiety of future educators and enhancing students' interest in natural sciences as well as their understanding of the concept of density. The findings indicate an increase in students' interest in natural sciences after the intervention and a reduction in their anxiety. Furthermore, it was found that the use of a 3D printer aids in a better understanding of the concept of density and improves students' knowledge | en |
heal.advisorName | Στύλος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μικρόπουλος, Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | - |
heal.academicPublisher | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 102 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε Σίμος Θωμάς (2025).pdf | 2.69 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License