Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38757
Title: Οι αντιλήψεις των φιλολόγων μιας ημιαστικής περιοχής για τους αποτελεσματικούς τρόπους κινητοποίησης των μαθητών/τριών στα γλωσσικά μαθήματα
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή
Subject classification: Επιστήμες της αγωγής
Εκπαιδευτική ψυχολογία
Keywords: Θεωρία αυτοπροσδιορισμού,Αυτονομία,Επάρκεια,Συσχετίζεσθαι,Κίνητρα,Φιλόλογοι,Γλωσσικά μαθήματα,Self-Determination Theory,Autonomy,Competence,Relatedness,Motivation,Philologists,Language subjects
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38757
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Δραγώγια Ουρανία (2025).pdf874.35 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons