Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαννάκος, Νεκτάριοςel
dc.date.accessioned2024-06-19T07:34:28Z-
dc.date.available2024-06-19T07:34:28Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37988-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17695-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταel
dc.subjectΠαιχνιδοποίησηel
dc.subjectUnityen
dc.titleΕικονική πραγματικότητα και παιχνιδοποίησηel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΕικονική πραγματικότητα - Παιχνιδοποίηση-
heal.classificationΠαιχνιδοποίηση-
heal.classificationUnity - Λογισμικό-
heal.dateAvailable2024-06-19T07:35:28Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΣτην παρούσαπτυχιακή εργασίαασχοληθήκαμε με την δημιουργία ενός παιχνιδιού μέσω του λογισμικού Unity. Πρόκειται για υλοποίηση, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του πεδίου της εικονικής πραγματικότητας.Στην αρχή θα αναφερθούμε στην ιστορική αναδρομή των βιντεοπαιχνιδιών και των μηχανών για βιντεοπαιχνίδια. Έπειτα, αναλύεται η μηχανή Unity, η οποίαχρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση του παιχνιδιού, εστιάζοντας στα χαρακτηριστικά, τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της. Επιπλέον, παρουσιάζεται βήμα-βήμα την εγκατάσταση της πλατφόρμας Unity. Στο τέλος, αναλύεται η υλοποίηση του παιχνιδιού μέσω της μηχανής Unity, και παρουσιάζεται το αποτέλεσμα της υλοποίησης.el
heal.abstractIn this thesis we will deal with the creation of a game though the unity software. At the beginning we will refer to the historical overview of video games and video game engines too. Next, we will analyze the Unity engine, which will be used to implement the game, focusing on its features, disadvantages and advantages. In addition, we will show step by step the installation of the Unity platform. At the end, we analyze the implementation of the game through the Unity engine.en
heal.advisorNameΓκόγκος, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.committeeMemberNameΔημόπουλος, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages48 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.pdf822.58 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons