Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37988
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γιαννάκος, Νεκτάριος | el |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T07:34:28Z | - |
dc.date.available | 2024-06-19T07:34:28Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37988 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17695 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Εικονική πραγματικότητα | el |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject | Unity | en |
dc.title | Εικονική πραγματικότητα και παιχνιδοποίηση | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Εικονική πραγματικότητα - Παιχνιδοποίηση | - |
heal.classification | Παιχνιδοποίηση | - |
heal.classification | Unity - Λογισμικό | - |
heal.dateAvailable | 2024-06-19T07:35:28Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.abstract | Στην παρούσαπτυχιακή εργασίαασχοληθήκαμε με την δημιουργία ενός παιχνιδιού μέσω του λογισμικού Unity. Πρόκειται για υλοποίηση, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του πεδίου της εικονικής πραγματικότητας.Στην αρχή θα αναφερθούμε στην ιστορική αναδρομή των βιντεοπαιχνιδιών και των μηχανών για βιντεοπαιχνίδια. Έπειτα, αναλύεται η μηχανή Unity, η οποίαχρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση του παιχνιδιού, εστιάζοντας στα χαρακτηριστικά, τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της. Επιπλέον, παρουσιάζεται βήμα-βήμα την εγκατάσταση της πλατφόρμας Unity. Στο τέλος, αναλύεται η υλοποίηση του παιχνιδιού μέσω της μηχανής Unity, και παρουσιάζεται το αποτέλεσμα της υλοποίησης. | el |
heal.abstract | In this thesis we will deal with the creation of a game though the unity software. At the beginning we will refer to the historical overview of video games and video game engines too. Next, we will analyze the Unity engine, which will be used to implement the game, focusing on its features, disadvantages and advantages. In addition, we will show step by step the installation of the Unity platform. At the end, we analyze the implementation of the game through the Unity engine. | en |
heal.advisorName | Γκόγκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Τζάλλας, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Δημόπουλος, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 48 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.pdf | 822.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License