Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡοδουσάκης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2024-06-17T09:21:07Z-
dc.date.available2024-06-17T09:21:07Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37960-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17667-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectUnity
dc.titleΥλοποίηση multiplayer παιχνιδιού με χρήση της Unityel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠαιχνίδια - Unity-
heal.dateAvailable2024-06-17T09:22:07Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννινων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Υλοποίηση multiplayer παιχνιδιού με χρήση της Unity» παρουσιάζεται η διαδικασία ανάπτυξης ενός ψηφιακού παιχνιδιού βασισμένο στο σκάκι, το οποίο εστιάζει στην σύνδεση πολλαπλών χρηστών από διαφορετικές συσκευές. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε στην μηχανή παιχνιδιού Unity με γλώσσα προγραμματισμού C#. Η δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών είναι ένας κλάδος που εξελίσσεται διαρκώς τα τελευταία χρόνια. Εξαιτίας της ραγδαίας αυτής εξέλιξης, αναπτύχθηκαν αρκετές μηχανές παιχνιδιών που συμβάλουν στην ευκολότερη και ταχύτερη ανάπτυξη ψηφιακών παιχνιδιών, ακόμα και από άπειρους χρήστες. Στην παρακάτω εργασία, γίνεται μια γενική ανάλυση ως προς τα ψηφιακά παιχνίδια στη σημερινή εποχή, όσον αφορά τα χαρακτηριστικά διεπαφής, τα είδη ανάπτυξής τους αλλά και τις ειδικότητες που απαιτούνται για την δημιουργία ενός Triple-A παιχνιδιού. Ακολουθεί μια ενημέρωση ως προς τις Μηχανές Παιχνιδιών (Game Engines), όπου και αναλύονται, πλεονεκτήματα, αλλά και μειονεκτήματα της κάθε μιας. Στη συνέχεια, έπεται η περιγραφή της έννοιας “Multiplayer”, όπου επεξηγούνται αλλά και αναπτύσσονται ορισμένα κρίσιμα σημεία της συγκεκριμένης έννοιας. Παρουσιάζεται μια πιο ειδικευμένη μελέτη ως προς το UNITY, οπού αναπτύσσονται οι δυνατότητες της συγκεκριμένης μηχανής παιχνιδιού και γίνεται μία γενική αναφορά στο Σκάκι, με σκοπό την ανάλυση και επεξήγηση των κανόνων του. Τέλος, ο συντάκτης, μέσα από μια μελέτη περίπτωσης με χρήση της UNITY, θα αναφερθεί στις εμπειρίες του, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις του ως προς την δημιουργία ενός Indie Multiplayer παιχνιδιού.el
heal.abstractIn this thesis on "Developing a multiplayer game using Unity" the process of developing a digital chess game based is presented, focusing on the connection of multiple users from different devices. The application was developed in the Unity game engine with C# programming language. Developing digital games is an industry that has been constantly evolving in recent years. Due to this rapid development, several game engines have been developed, contributing to the easier and faster development of digital games, even by inexperienced users. In the current work, a general analysis takes place regarding digital games in today's era, in terms of interface features, their development types, and the specialties required to create a Triple-A game. An update on Game Engines is given to analyse where the advantages and disadvantages of each engine. Afterwards, an update on the "Multiplayer" concept is presented, where some critical points of this concept are explained. A more specialized study of UNITY is presented, where the possibilities of the specific game engine are developed and a general reference is made to chess, in order to analyse and explain its rules. Finally, the author, through a case study using UNITY, will refer to his experiences, comments, and observations regarding the creation of an Indie Multiplayer game.en
heal.advisorNameΤσουμάνης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΓιαννακέας, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.academicPublisherΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΡΟΔΟΥΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.pdf2.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons