Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37915
Title: Η χρήση των κοινωνικών δικτύων ως εργαλείων διαφήμισης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Keywords: Διαδίκτυο, Κοινωνικά δίκτυα, Διαφήμισης, Facebook, Twitter, LinkedIn,social media, Internet, e-commerce, Social networks, Facebook, Twitter, YouTube
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37915
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17622
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons