Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒαγγελάκη, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2024-06-12T11:15:04Z-
dc.date.available2024-06-12T11:15:04Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37881-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17588-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜάθηση, Παιδεία, Τεχνολογία Παιδί, Πανδημίαel
dc.subjectLearning, Education, Technology, Child, Pandemicen
dc.titleΝέες αρχές και τεχνολογίες στην παιδεία του 21ου αιώναel
dc.titleNew principles and technologies in 21st century educationen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΑ/Α 784el
heal.classificationΕκπαίδευση -- Νέες τεχνολογίες-
heal.dateAvailable2024-06-12T11:16:04Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2023-
heal.abstractΓια το μάθημα της Πτυχιακής Εργασίας συντάχθηκε εργασία με θέμα «Νέες αρχές και τεχνολογίες στην Παιδεία του 20ου αιώνα με επιβλέπων καθηγητή κ. Κων/νο Κυρίτση. Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με τις βασικές έννοιες της παιδείας, της αγωγής, της εκπαίδευσης, της διδασκαλίας και της μάθησης. Υπάρχουν τέσσερις παιδαγωγικές θεωρίες στη μάθηση αυτές είναι: ο συμπεριφορισμός , ο εποικοδομισμός, η συνεργατική μάθηση αλλά και η προσωπική μάθηση. Στη συνεργατική μάθηση έχουμε τον κοινωνιοκεντρικός προσανατολισμό του σχολείου όπου ο συνεργατισμός αναπτύσσει τα συστήματα αλλά και τις τεχνικές διδασκαλίας. Στην προσωπική μάθηση ή όπως διαφορετικά αναφέρετε ως ατομική μάθηση, υπάρχουν διάφορα απαιτούμενα, αλλά πρέπει να προϋπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες για την επίτευξη των στόχων του εκπαιδευόμενου. Σημαντική είναι και η θεωρία της επεξεργασίας της πληροφορίας καθώς, στηρίζεται στην αποθήκευση πληροφοριών, αλλά και την ποιοτική επεξεργασία της πληροφορίας . Βέβαια υπάρχει και η θεωρία της δραστηριότητας. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να μεταμορφώσουν την κατάσταση των πραγμάτων, στηριζόμενες στο παρελθόν, για να στηρίξουν την εκπαίδευση στη διδασκαλία τόσο στην δια ζώσης εκπαίδευση μέσα στη σχολική αίθουσα, όσο και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που συμβαίνει λόγω της πανδημίας του covid-19 Μελετήσαμε, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με ερωτηματολόγιο που δόθηκε σε εκπαιδευτικούς, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν αυτοί και οι μαθητές τους κατά την διάρκεια της πανδημίας με τη βοήθεια Microsoft Form, Microsoft Excel, και SPPS (στατιστικό πρόγραμμα) που μας προσφέρει δωρεάν το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στους φοιτητές του.el
heal.abstractFor the course of the Dissertation, a thesis was prepared on "New principles and technologies in Education of the 20th century" under the supervision of Professor Konstantinos Kyritsis. In this work we will deal with the basic concepts of education, education, education, teaching and learning. There are four pedagogical theories in learning these are: behaviorism, constructivism, collaborative learning but also personal learning. In collaborative learning we have the sociocentric orientation of the school where the cooperative develops the systems and teaching techniques. In personal learning or as you otherwise mention as individual learning, there are several requirements, but the right conditions must pre-exist to achieve the goals of the learner. The theory of information processing is also important as it is based on the storage of information, but also on the qualitative processing of information. Of course, there is also the theory of activity. New technologies can transform the state of affairs, relying on the past, to support education in teaching both in face-to-face education in the classroom, and in distance education that occurs due to the covid-19 pandemic. We studied, in primary and secondary education with a questionnaire given to teachers, the problems that they and their students faced during the pandemic with the help of Microsoft Form, Microsoft Excel, and SPPSel
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Θεόδωροςel
heal.committeeMemberNameΧατζόπουλος, Περικλήςel
heal.academicPublisherΛογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPagesσ. 151-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vaggelaki, A. _FIN_2023.pdfΠτυχιακή εργασία1.56 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons