Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚιαμίλι, Γκέρταel
dc.contributor.authorQamili, Gertaen
dc.date.accessioned2024-03-14T08:59:16Z-
dc.date.available2024-03-14T08:59:16Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36961-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16673-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαχείριση αποθεμάτων διαχειριζόμενων από τον προμηθευτήel
dc.subjectVendor managed inventoryen
dc.titleΣυστήματα αποθεμάτων διαχειριζόμενων από προμηθευτές (Vendor Managed Inventory VMI) με έμφαση στα αποθέματα τελικών καταναλωτών μέσω της αξιοποίησης Τεχνολογιών Διαδικτύου Πραγμάτων (Internet of Things-IoT)el
dc.titleVendor-Managed Inventory emphasizing to end consumers through Internet-of-Things technologyen
dc.typemasterThesis-
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.dateAvailable2024-03-14T09:00:16Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημώνel
heal.publicationDate2023-10-30-
heal.abstractΣε ένα σύστημα αποθεμάτων διαχειριζόμενων από τον προμηθευτή (Vendor Managed Inventory- VMI), ο προμηθευτής λαμβάνει τις αποφάσεις αναπλήρω- σης αποθέματος για τον πελάτη. ΄Ετσι, ο προμηθευτής παρακολουθεί το επίπεδο αποθέματος του πελάτη και αποφασίζει για την ποσότητα παραγγελίας και το χρονοδιάγραμμα εφοδιασμού. Σε αυτό το πλαίσιο, ο πελάτης εκχωρεί τον έλεγ- χο βασικών αποφάσεων ανεφοδιασμού στον προμηθευτή με την υποχρέωση από πλευράς του τελευταίου επίτευξης συγκεκριμένου επιπέδου εξυπηρέτησης (ποσο- τικοποιείται συνήθως μέσω του αποθέματος). Υπάρχουν διάφορα οφέλη από την υιοθέτηση της πολιτικής VMI, όπως η αγορά προϊόντων σε μειωμένες τιμές και η μείωση των επιστροφών κυρίως προϊόντων με ημερομηνία λήξης. Μετά την εισα- γωγή της πολιτικής VMI από τη Walmart και την Procter & Gamble το 1985 η βιβλιογραφία έχει επικεντρωθεί κυρίως στην εφαρμογή της μεταξύ επιχειρήσεων (Business to Business - B2B) και όχι μεταξύ επιχείρησης και τελικού καταναλωτή (Business to Consumer - B2C). Σε αναλογία με το B2B πλαίσιο, η εφαρμογή της πολιτικής VMI στο B2C πλαίσιο βασίζεται επίσης στην κοινή χρήση πληροφορι- ών και τη μεταφορά δικαιωμάτων απόφασης από τον πελάτη στον προμηθευτή, αξιοποιώντας κυρίως Τεχνολογίες Διαδικτύου Πραγμάτων (Internet of Things- IoT). Ωστόσο, οι προμηθευτές λαμβάνουν ακόμη πιο ολιστικές αποφάσεις για πα- ραδόσεις σε μεγάλο αριθμό καταναλωτών με διαφορετικές απαιτήσεις και τρόπους αναπλήρωσης. Σε αυτή την εργασία γίνεται μια συνοπτική ανασκόπηση βασικών εφαρμογών VMI πολιτικών στο B2B και δίνεται έμφαση στην εφαρμογή VMI πο- λιτικών στο B2C πλαίσιο. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αντιπροσωπευτικά μοντέλα διαχείρισης αποθεμάτων από τον προμηθευτή, με έναν προμηθευτή και έναν αγοραστή, στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται μοντέλα διαχείρισης αποθεμάτων από τον προμηθευτή, με έναν προμηθευτή και πολλούς αγοραστές. Στα δυο αυτά κεφάλαια παρουσιάζονται μοντέλα τόσο με ντετερμι- νιστική όσο και με στοχαστική ζήτηση. Στη συνέχεια στο τρίτο κεφάλαιο πα- ρουσιάζεται ένα μοντέλο το οποίο επεκτείνει τη διαχείριση αποθεμάτων από τον προμηθευτή προς τους τελικούς καταναλωτές. Στη συνέχεια το μοντέλο τροπο- ποιείται, προτείνεται η επίλυση του, παρουσιάζονται αριθμητικά παραδείγματα και γίνονται συγκρίσεις.el
heal.abstractn a Vendor Managed Inventory (VMI) system, the supplier makes the re- plenishment decisions for the customer. Thus, the supplier observes the cu- stomer’s stock level and makes decisions regarding order quantity, shipment and supply schedule. In this context, the customer delegates control of key replenishment decisions to the supplier with an obligation on the part of the latter to achieve a certain level of service (usually quantified in terms of inve- ntory). There are various benefits from the adoption of the VMI policy, such as the purchase of products at reduced prices and the reduction of returns, in particular of products with an expiry date. Since the introduction of the VMI policy by Walmart and Procter & Gamble in 1985, the literature has mainly focused on its application between business to business (B2B) rather than between business and end consumer (B2C). Similar to the B2B context, the implementation of VMI policy in the B2C context is also based on information sharing and decision rights transfer from the customer to the supplier, mainly using Internet of Things (IoT) technologies. However, suppliers make even more holistic decisions on deliveries to a large number of consumers with dif- ferent requirements and replenishment modes. In this paper, after a summary review of main applications of VMI policies in the B2B,the focus is placed on the application of VMI policies in the B2C context. More specifically, the first chapter presents representative vendor managed inventory models, with one supplier and one buyer, the second chapter describes vendor managed inve- ntory models, with one supplier and multiple buyers. In these two chapters models with both deterministic and stochastic demand are presented. Then, in chapter three a model is presented that extends vendor managed inventory policy to the final consumers, which is then updated and formulated. Finally, numerical examples are presented for both models and compared.en
heal.advisorNameΣκούρη, Κωνσταντίναel
heal.committeeMemberNameΠαρσόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντάρας, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΣκούρη, Κωνσταντίναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μαθηματικώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages101 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΜΑΘ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Γκέρτα Κιαμίλ2023.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.