Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36810
Title: Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης και η εφαρμογή της στον παιδικό σταθμό: τέσσερις (4) μελέτες περίπτωσης
Interdisciplinary approach of knowledge and implementation in the nursery school: four (4) case studies
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.
Subject classification: Εκπαίδευση, Προσχολική
Keywords: Διαθεματικότητα,Μέθοδος Project,Παιδικοί σταθμοί
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36810
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16523
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons