Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36810
Title: | Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης και η εφαρμογή της στον παιδικό σταθμό: τέσσερις (4) μελέτες περίπτωσης Interdisciplinary approach of knowledge and implementation in the nursery school: four (4) case studies |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. |
Subject classification: | Εκπαίδευση, Προσχολική |
Keywords: | Διαθεματικότητα,Μέθοδος Project,Παιδικοί σταθμοί |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36810 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16523 |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License